قسمت ۱۳ سریال زخم کاری کی میاد؟

تب و تاب سریال زخم کاری در بین مخاطبین ایرانی به شدت بالا گرفته به نحوی که انتظار برای قسمت جدید این سریال سخت شده است و برای خیلی‌ها این سوال مطرح می‌شود که قسمت ۱۳ سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت ۱۳ سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت ۱۳ سریال زخم کاری کی میاد؟

شنبه این هفته، دوازدهمین قسمت از سریال زخم کاری منتشر شد. این قسمت یکی از پرهیجان‌ترین قسمت‌های این سریال ایرانی بود. اتفاقات جذاب و شوکه‌کننده این قسمت به قدری زیاد بود که انتظار را برای قسمت بعدی زخم کاری سخت کرده است.

تنش بین مالک و ریزآبادی‌ها بالا گرفته و در این بین میثم هم از دست پدرش دلخور است. منصوره مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد تا بتواند مالک را شکست بدهد. باید منتظر بمانیم که در قسمت ۱۳ سریال زخم کاری چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سریال زخم کاری روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم آنلاین فیلیمو منتشر می‌شود. این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین، فیلیمو رده‌بندی سنی ۱۵+ سال را برای پخش زخم کاری در نظر گرفته است.

سریال زخم کاری بر اساس رمان بیست زخم کاری و تراژدی مکبث نوشته شده است. محمد حسین مهدویان نویسنده و کارگردان این اثر است. لازم به ذکر است، این کارگردان فیلم‌های ماجرای نیمروز و لاتاری را در کارنامه خود دارد.

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سیاوش طهمورث، مه‌لقا باقری،‌ الهه حصاری و کاظم هژیر آزاد از جمله بازیگران سریال زخم کاری هستند. مرتضی امینی تبار در نقش میثم و سارا حاتمی در نقش مائده بازیگران تازه‌وارد و جوان این مجموعه هستند. جالب است بدانید، مرتضی امینی تبار اصالتاً افغانستانی است که از کودکی در ایران زندگی می‌کند. وی در شهر قم چند نمایش را کار کرده و پس از آن به تیم تولید سریال زخم کاری ملحق شده است.

محمد رضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده این سریال است که پیش از این سریال موفق قورباغه را به کارگردانی هومن سیدی تولید کرده است. مخاطبان این سریال می‌توانند با خرید اشتراک آنلاین فیلیمو، به صورت آنلاین این مجموعه را تماشا کنند.

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود رایگان سریال خاتون قسمت ۲

ارسال نظر