دانلود قسمت ۱۳ سریال زخم کاری

ماجراهای مالک در قسمت ۱۳ سریال زخم کاری عجیب و پیچیده شده است. باید منتظر بمانیم که مالک و ریزآبادی‌ها چه کاری انجام خواهند داد. با کلیک همراه باشید.

دانلود قسمت ۱۳ سریال زخم کاری

دانلود قسمت ۱۳ سریال زخم کاری

کشمکش‌های درونی مالک با خودش و درگیری‌های فراوان با ریزآبادی‌ها، چالش‌های زیادی را برای او به وجود آورده است. اتفاقات مهمی در قسمت جدید سریال زخم کاری رخ داد که پیش‌بینی ادامه داستان را برای مخاطبین سخت کرده است. به خصوص میثم که از همه افراد خانواده‌اش بریده است و حتی لحظه‌ای حاضر نیست با پدر و مادرش صحبت کند.

قسمت سیزدهم سریال زخم کاری روند خوب داستانی چند قسمت اخیر را ادامه داده است. در هر قسمت این سریال ماجراهایی اتفاق می‌افتد که هوش از سر مخاطبین زخم کاری می‌پراند. درخشش فوق‌العاده تیم بازیگری این سریال ایرانی، توانسته تماشاگران بسیاری را به پای این مجموعه بکشاند.

سریال زخم کاری روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم VOD فیلیمو پخش می‌شود. محمد حسین مهدویان پس از تجربه‌های موفق لاتاری و ماجرای نیمروز، به ساختن سریال روی آورد. وی با نوشتن فیلمنامه سریال زخم کاری و کارگردانی آن، این روزها مورد توجه بسیاری از منتقدین و کاربران قرار گرفته است.

حضور متفاوت و کوتاه سید جواد هاشمی، حاشیه‌های فراوانی برای این بازیگر خوش‌ اخلاق سینمای ایران داشت. برخی کاربران شوخی‌هایی از نحوه حضور وی در سریال کردند. برخی دیگر نیز واکنش‌های تندی به جواد هاشمی داشتند و حضور وی در استخر را مورد انتقاد قرار دادند.

جالب است بدانید، سریال زخم کاری با اقتباس از رمان «بیست زخم کاری» و تراژدی مکبث تولید شده است. با توجه به شرایط داستانی سریال، فیلیمو درجه سنی ۱۵+ سال را برای پخش زخم کاری در نظر گرفته است. برای دانلود قسمت سیزدهم سریال زخم کاری، شما می‌توانید از لینک پایین استفاده کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: قسمت چهارم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

ارسال نظر