عیدی سال 1401 | مجموعه عروسکی جدید ایرج طهماسب

آقای مجری این بار نه با کلاه قرمزی، بلکه با عروسک‌های جدیدی مهمان خانه‌های ما خواهد شد. مجموعه عروسکی جدید ایرج طهماسب در بهار سال 1401 پخش می‌شود.

عیدی سال 1401 | مجموعه عروسکی جدید ایرج طهماسب

مجموعه عروسکی جدید ایرج طهماسب

ایرج طهماسب به عنوان خالق کلاه قرمزی شناخته می‌شود و محبوبیت و احترام خاصی نزد ایرانیان داخل و خارج از کشور دارد. این هنرمند برجسته بهترین درس‌های زندگی را با چند عروسک ساده و زیبا به خردسالان و حتی بزرگ‌سالان یاد می‌دهد.

داستان‌های آقای مجری و عروسک‌های بامزه‌ای مثل کلاه قرمزی، پسرخاله، ببعی، جیگر و غیره علاوه بر انتقال مفاهیم ساده و آموزنده، لبخند را روی لبان کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها می‌نشانند.

ولی خبر جدیدی به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده که می‌توان آن را به عنوان بهترین عیدی سال 1401 دانست. ایرج طهماسب عزیز با عروسک‌های جدیدی در شبکه نمایش خانگی حاضر می‌شود.

مجموعه عروسکی جدید ایرج طهماسب که هنوز نام آن لو نرفته، در فاز نهایی پیش‌تولید به سر می‌برد و ساخت آن به زودی کلید می‌خورد.

حسن خدادادی وظیفه تهیه‌کنندگی مجموعه جدید را بر عهده دارد. کارگردانی و اجرا نیز طبق معمول بر عهده ایرج طهماسب است. عروسک‌های جدید در بهار سال 1401 مهمان خانه‌های ما خواهند بود.

ارسال نظر