آموزش ورود به سامانه استعلام بیمه تکمیلی کوثر

با مراجعه به سامانه استعلام بیمه تکمیلی کوثر و استفاده از کد ملی به راحتی می‌توان اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه را به طور کامل مشاهده کرد.

آموزش ورود به سامانه استعلام بیمه تکمیلی کوثر

سامانه استعلام بیمه تکمیلی کوثر

شرکت بیمه کوثر ارائه‌دهنده انواع رشته‌های بیمه‌ای بوده و علاوه بر داشتن شعبات و نمایندگی‌های فراوان در سراسر کشور، به رتبه رضایتمندی خوبی در بین متقاضیان دست یافته است.

پورتال شرکت کوثر امکان دسترسی به خدمات غیرحضوری متعددی را برای بیمه شوندگان فراهم آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سامانه استعلام بیمه تکمیلی کوثر اشاره کرد.

کاربران می‌توانند با استفاده از این سامانه، استعلام بیمه تکمیلی کوثر را دریافت کرده و اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه خود را به طور کامل مشاهده کنند.

برای ورود به سامانه استعلام بیمه تکمیلی کوثر باید ابتدا وارد پورتال سایت رسمی بیمه کوثر شده و سپس به بخش پایین صفحه مراجعه کنید. از بین گزینه‌های مختلف، بخش استعلام کامل بیمه درمان را انتخاب کنید.

پس از ضربه روی این گزینه، به صفحه استعلام کامل بیمه درمانی منتقل می‌شوید. در این صفحه با ضربه روی دکمه «راهنمای استعلام» می‌توانید راهنمای مربوط به ورود اطلاعات لازم را مشاهده کنید.

برای ورود باید اطلاعات خواسته‌شده را به ترتیب وارد کنید. پس ابتدا کد ملی فرد بیمه شونده را بنویسید.

در اولین استعلام، کلمه عبور همان سال تولد فرد بیمه شونده است. اگر پس از ورود به سامانه کلمه عبور را تغییر ندهید، در استعلام‌های بعدی نیز می‌توانید از سال تولد به عنوان کلمه عبور استفاده کند.

اگر کلمه عبور را قبلا تغییر داده‌اید، ولی حالا آن را فراموش کرده‌اید، می‌توانید روی دکمه زردرنگ در انتهای فرم ضربه بزنید تا عملیات بازیابی رمز انجام شود.

استعلام بیمه تکمیلی کوثر

در قسمت بعدی باید کدی را که در تصویر شطرنجی مشاهده می‌کنید، در قسمت سفیدرنگ بنویسید. اگر کد چندان خوانا نیست، با زدن دکمه آبی‌رنگ می‌توانید آن را عوض کنید.

در پایان روی دکمه زردرنگ «مشاهده استعلام» کلیک کنید. اگر با پیامی مبنی بر «محتوای اطلاعات شما در سامانه استعلام یافت نشد» مواجه شدید و از اعتبار کلمه عبور ثابت خود مطمئن نیستید، روی دکمه فراموشی کلمه عبور ثابت در انتهای صفحه کلیک کنید.

ارسال نظر