تخفیف های یلدایی بلندترین شب سال را از دست ندهید

در ادامه برخی از تخفیف‌های جذاب را مرور می‌کنیم تا در کنار فال‌خوانی حافظ و بازی کردن و فیلم دیدن در کنار خانواده و خوردن غذاهای ویژه یلدا، خرید را هم به سنت‌های ویژه شب چله‌تان بیفزایید.

تخفیف های یلدایی بلندترین شب سال را از دست ندهید

شب یلدا از آن جمله مناسبت‌هایی است که پیر و بزرگ و کودک و جوان، در هر کجای کشور یا خارج از آن که باشیم، این مناسبت را جشن می‌گیریم و دقایق بیشتر دور هم بودن را گرامی می‌داریم. چند سالی است که کسب‌وکارهای مختلف هم برای بیشتر همراه بودن با مشتریانشان در این جشن، اقدام به برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه‌ای مخصوص شب یلدا کرده‌اند.

در ادامه برخی از تخفیف‌های جذاب را مرور می‌کنیم تا در کنار فال‌خوانی حافظ و بازی کردن و فیلم دیدن در کنار خانواده و خوردن غذاهای ویژه یلدا ، خرید را هم به سنت‌های ویژه شب چله‌تان بیفزایید.

بلندترین لبخند سال در شب یلدای دیجی‌کالا

جشنواره یلدای دیجی‌کالا از امروز (30 آذر) آغاز شده و تا ۲ دی‌ماه ادامه دارد. در این جشنواره تا ۸۰ درصد تخفیف برای کالاهای منتخب در نظر گرفته شده است.
بنا به اعلام دیجی‌کالا، بیش از ۱ میلیون کالای این سایت در جشنواره یلدای ۱۴۰۰ شرکت داده شده‌اند. کاربران می‌توانند نشان مخصوص یلدا را روی کالاهای منتخب جشنواره مشاهده کنند. این کالاها تا سقف ۸۰ درصد تخفیف دارند.

همچنین کاربران می‌توانند با شرکت در مسابقه «همه‌اش چند؟» برنده جایزه ۱۰ میلیون تومانی شوند. روند مسابقه به این صورت است که کاربران باید در بازه‌های زمانی مشخص، به صفحه اختصاصی یلدا سر بزنند و مجموع قیمت کالاهای تصویر را در ۵ دقیقه حدس بزنند. فردی که نزدیک‌ترین قیمت را به قیمت واقعی پس از ۵ دقیقه حدس زده باشد، نفر اول مسابقه می‌شود.

تخفیف های یلدایی بلندترین شب سال

چله آرزوها دیگر برنامه ویژه یلدای ۱۴۰۰ دیجی‌کالاست. ۴ نفر از افرادی که از ۲۸ آذر تا ۳ دی فهرست آرزوهایشان را بسازند، برای برآورده شدن آرزوهایشان کد تخفیف هدیه می‌گیرند. همچنین از بین افرادی که فهرست آرزوهایشان را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند، ۱ نفر برنده کد تخفیف برای برآورده کردن آرزوهایش می‌شود.

فیلیمو و نماوا، فیلم‌بینی در طولانی‌ترین شب سال

فیلیمو و نماوا به عنوان 2 پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران، به مناسبت شب یلدا تخفیف‌هایی را هم برای مشترکان فعلی‌شان و هم برای کسانی که تازه می‌خواهند در این 2 پلتفرم عضو شوند و اشتراک بخرند، در نظر گرفته‌اند.

در طرح تخفیف یلدایی فیلیمو با عنوان تخفیف مشکل‌گشا، 50 درصد تخفیف ویژه خرید اشتراک 3 ماهه برای کاربران در نظر گرفته شده است و در واقع قیمت اصلی اشتراک 3 ماهه که 297 هزار تومان است، حالا با قیمت 147 هزار تومان قابل خریداری است.

تخفیف های یلدایی بلندترین شب سال

همچنین نماوا هم یک بازی یلدایی برای کاربران تازه و قدیمی‌اش در نظر گرفته است. در این کمپین یلدایی که با مشارکت نماوا و کوییز آو کینگز (Quiz of Kings) برگزار می‌شود، یک بازی برای کاربران در نظر گرفته شده که جوایزی چون یک دستگاه نماوا تی‌وی (برای قرعه‌کشی)، تا 70 درصد کد تخفیف اشتراک نماوا و 300 سکه کوییزی دارد.

خرید شیرینی و آجیل یلدا با اسنپ‌فود

اگر به دلیل مشغله‌هایتان هنوز فرصت نکرده‌اید شیرینی و آجیل یلدایتان را بخرید و با ترافیک یلدای خیابان‌ها رغبت از خانه بیرون رفتن را در این غروب ندارید، نگران نباشید چراکه اسنپ‌فود برای خرید شیرینی و میوه و آجیل ویژه یلدا، تخفیف‌هایی برایتان در نظر گرفته است.

برای استفاده از این تخفیف فقط کافی است در صفحه اصلی اسنپ‌فود، روی بنر مربوط به یلدا کلیک کنید تا به قسمت تخفیف‌های شیرینی، آجیل و میوه شب یلدا وارد شوید. همچنین با وارد کردن آدرستان و ورود به هریک از بخش‌های شیرینی، آجیل و میوه‌فروشی‌ها، می‌توانید تخفیف‌های مربوط به فروشگاه‌های اطرافتان را پیدا کنید.

سهم اپراتورها از تخفیف‌های یلدایی

همراه اول به مناسبت شب یلدا، برای تمام مشترکان خود هدایایی چون بسته اینترنت و مکالمه در نظر گرفته است. این بسته از ۳۰ آذرماه تا دوم دی‌ماه از طریق شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع برای مشترکان دائمی و اعتباری و شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع برای مشترکان انارستان قابل خریداری است.
علاوه بر کد دستوری، امکان فعال‌سازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.

ایرانسل هم به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است که از جمله این هدایا می‌توان به بسته اینترنت و مکالمه رایگان اشاره کرد.

تمام مشترکان ایرانسلی می‌توانند در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی‌ماه، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان روز فعال‌سازی بسته است و هر مشترک می‌تواند یک بار آن را فعال کند.

همچنین امروز طرح «تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من» به ۱۴۰۰ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. بر این اساس تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و تکان دادن گوشی همراهشان، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک‌بار شانس دریافت این هدیه را دارد.

طرح هدیه مکالمه ایرانسل هم با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌تان رایگان خواهد بود.

تخفیف های یلدایی بلندترین شب سال

مشترکان رایتلی هم در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر می‌توانند بسته‌های تخفیفی خریداری کنند که به ۴۰ نفر از خریداران بسته‌های تخفیفی، به قید قرعه به هرکدام یک میلیون ریال اعتبار اهدا خواهد شد.

شما چه تخفیف‌های جذابی را ویژه شب یلدای امسال می‌شناسید؟ این تخفیف‌ها را در بخش نظرات سایت با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر