ترافیک سنگین در تهران پس از تعطیلی پمپ بنزین‌ها

شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز ۴ آبان ۱۴۰۰ پس از چند ساعت تعطیلی پمپ بنزین‌ها، ترافیک سنگینی در سطح شهر تهران ایجاد شده است.

ترافیک سنگین در تهران پس از تعطیلی پمپ بنزین‌ها

چند ساعتی از ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت کل کشور و به نقل از برخی خبرگزاری‌ها حمله سایبری به سامانه سوخت و از مدار خارج شدن آن گذشته است.

پس از مدتی اعلام شد دریافت بنزین آزاد هم امکانپذیر نیست و تمام پمپ بنزین‌های کشور به طور کامل تعطیل است.

از طرفی، این اتفاقات دوباره این نگرانی را در دل مردم ایجاد کرده که ممکن است سوخت گران شود. وزیر کشور در واکنش به این نگرانی گفته است: «هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.»

مسئولین می‌گویند به زودی مشکل رفع می‌شود و جایگاه‌ها سوخت‌رسانی را از سر می‌گیرند؛ حتی گفته شده که ۴۳ پمپ بنزین در تهران مجددا شروع به کار کردند .

با این حال، تهران در ساعات پایانی روز دچار ترافیک سنگینی در مسیرهای مختلف شده است. تردد در اتوبان‌های شرق به غرب و بالعکس مثل اتوبان‌ صدر، همت و اتوبان شهید سلیمانی، همچنین اتوبان‌های شمال به جنوب مثل امام علی، مدرس و چمران به کندی صورت می‌گیرد و حتی برخی مسیرها قفل شده است. خیابان‌ آزادی تا امام حسین نیز شاهد ترافیک شدید است.

حال باید دید این اتفاق تا کی ادامه خواهد داشت و تردد در تهران تا چه زمانی با سختی مواجه است؟ آیا اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت به زودی رفع می‌شود و با فعالیت مجدد پمپ بنزین‌ها، وضعیت ترافیک به حالت عادی برمی‌گردد؟

اگر شما نیز در حال تردد در شهر تهران و یا دیگر شهرهای کشور هستید، هم‌اکنون مشاهدات خود را از ترافیک برای ما بنویسید و با دیگر خوانندگان کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر