جنجال مناظره صادق درودگر و سمیعی در شبکه 1

مناظره امروز صادق درودگر و فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال به جنجال کشیده شد. 

جنجال مناظره صادق درودگر و سمیعی در شبکه 1

ظهر امروز در حالی که قرار بود مناظره بین صادق درودگر و معاون حقوقی باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم حول اتفاقات و حواشی اخیر برگزار شود، اما فضای مناظره به سمتی پیش رفت که سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به بخشی از صحبتهای رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده، سازمان لیگ و صادق درودگر با به نوعی تهدید به شکایت به مقام های بالاتر کرد و در همین لحظه بود که صادق درودگر که بسیار عصبی به نظر می رسید در کمال حیرت در پخش زنده مدعی شد از ادبیات چاله میدانی و بزن در رویی استفاده نکنید.

یشترین تخفیف های بلک فرایدی در ایران متعلق به کجاست؟

آیا صحبتهای صادق درودگر مصداق توهین به رهبری بود؟

همین صحبتها کافی بود تا موجی از انتقادات از صادق درودگر در فضای مجازی به راه بیفتد که وی صحبتهای رهبری خطاب به ترامپ را چاله میدانی قلمداد کرده و بسیاری از کاربران خواستار برخورد و رسیدگی با صادق درودگر که رئیس بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال است، شده اند. نکته جالب اینکه معاون حقوقی باشگاه استقلال که به تبعات صحبتهای خود و رقیبش در مناظره آگاه بود، به درودگر هشدار داد که مراقب صحبتهایش باشد و به نظر می رسد مطرح کردن این جملات از سوی درودگر برای وی تبعاتی به همراه خواهد داشت.

گفتنیست موضوع بحث در خصوص کشمکش اخیر بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی بود که به حاشیه های عجیبی کشیده شد.

صادق درودگر در کنار حسین هدایتی اخلالگر اقتصادی

طبق ماده 514 قانون مجازات اسلامی در بخش کتاب پنجم مصوب سال 1375 در این خصوص بدین گونه مشعر است هرکس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان ا…..علیه و مقام معظم رهبری اهانت نماید به حبس شش ماه تا دو سال محکوم خواهد.

دقایقی پیش صادق درودگر با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی اخیر واکنش نشان داد و مدعی شد هرگز قصد توهین به رهبری را نداشته است.

بیشتر بخوانید: پست اینستاگرام صادق درودگر درباره توهین به رهبری

ارسال نظر