چگونه کارت سوخت المثنی دریافت کنیم؟ حضوری یا غیر حضوری؟

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افرادی که متقاضی کارت سوخت المثنی هستند باید بصورت حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

چگونه کارت سوخت المثنی دریافت کنیم؟ حضوری یا غیر حضوری؟

خدمات دریافت کارت هوشمند همچنان حضوری است

با اوج‌گیری مجدد شیوع بیماری کرونا در کشور، یکی از درخواست‌های مردم از مسئولان، تلاش برای افزایش ارائه خدمات به شیوه غیرحضوری است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره درخواست‌های مردمی مبنی بر ارائه خدمت غیرحضوری صدور کارت سوخت المثنی اعلام کرد: «فرآیند درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی بر اساس اطلاعات خودرویی پلیس راهور ناجا صورت می‌پذیرد و این امر، یک فرآیند بین سازمانی و مستلزم ایجاد زیرساخت‌هایی با ملاحظات فنی و امنیتی است. به همین دلیل غیرحضوری شدن این خدمت تاکنون امکان‌پذیر نشده است.»

با توجه به گستردگی دفاتر پلیس+۱۰، هموطنان متقاضی کارت هوشمند سوخت المثنی، باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به این دفاتر مراجعه کنند.

صدور کارت هوشمند ۲ ماه پس از مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰

بنابراین، در حال حاضر و با فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، مالکان تمامی وسایل نقلیه شامل خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت هوشمند سوخت آن‌ها مفقود شده، باید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور کارت سوخت المثنی خود اقدام کنند و به طور متوسط، حدود دو ماه زمان نیاز است تا کارت جدید هوشمند سوخت به دست این دسته از مالکان وسایل نقلیه برسد.

جالب است بخوانید: سوختگیری بدون پرداخت در جایگاه‌های سوخت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر