جدیدترین رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021

جدیدترین رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021 به تازگی از سوی مجله فوربز اعلام شده است که اسامی آشنایی در آن به چشم می‌خورد. ارزش جمعی ثروت پنج نفر اول به 872 میلیارد دلار می‌رسد!

جدیدترین رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021

رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021

امسال مثل هیچ سال دیگری نیست. نه پاندمی کرونا، بلکه عرضه‌های عمومی سریع،افزایش بهای رمزارزها و همین‌طور افزایش سرسام‌آور قیمت سهام باعث شده 2021 از باقی سال‌ها متمایز شود.

در همین راستا، تعداد افراد ثروتمند نیز بیشتر شده است. فهرست ثروتمندترین افراد جهان هر سال تغییر می‌کند، اما معمولا اسامی ثابتی در آن به چشم می‌خورند. در جدیدترین رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021 همراه ما باشید تا با مشخصات افراد با پشتکار و جسور حال حاضر آشنا شوید.

ایلان ماسک

کشور: ایالات متحده

در رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021 ایلان ماسک فعلا در جایگاه اول قرار دارد. وی مالک دو کمپانی بزرگ و مطرح تسلا و اسپیس ایکس بوده و 50 سال سن دارد. ماسک در تلاش است تحولی را در حمل‌ونقل زمینی (تسلا) و هوایی (اسپیس ایکس) به وجود آورد. طبق گزارش جدید forbes، ارزش دارای او به 226.2 میلیارد دلار می‌رسد.

جف بزوس

کشور: ایالات متحده

رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021

جف بزوس، کارآفرین و سرمایه‌گذار آمریکایی بوده که تجارت الکترونیک آمازون را در سال 1994 در یک گاراژ ساده در سیاتل راه‌اندازی کرد. بنیان‌گذار و مدیرعامل آمازون، با 57 سال سن همچنین مالک Washington Post و Blue Originبوده و ارزش دارایی او حدود 199.1 میلیارد دلار برآورد شده است.

همچنین بخوانید: آزمایشگاه جف بزوس برای افزایش طول عمرش!

برنار ارنو

کشور: فرانسه

برنار آرنوی فرانسوی در جایگاه سوم از رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021 قرار می‌گیرد. وی بازرگان، کارآفرین، سرمایه‌دار و کلکسیونر آثار هنری بوده و مالک 70 برند مطرح در جهان از جمله لویی ویتون و سفورا است. برنار آرنو با 72 سال سن، ثروتی معادل با 185.0 میلیارد دلار دارد.

بیل گیتس

کشور: ایالات متحده

رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021

کمتر کسی نام بیل گیتس را نشنیده است. وی یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان و مدیران عصر حاضر به حساب می‌آید که با تأسیس مایکروسافت و عرضه محصولات نرم‌افزاری توانسته جایگاه خود در فهرست پولدارترین افراد جهان را حفظ کند.

گیتس 65 ساله بارها از سوی مجامع خیریه مورد تقدیر قرار گرفته و در سال 2014 از سمت خود به عنوان رئیس هیات مدیره کناره‌گیری کرد. حالا تنها 1 درصد از سهام مایکروسافت متعلق به گیتس است. با این حال طبق گزارش مجله فوربز، ارزش فعلی دارایی او به 135.1 میلیارد دلار می‌رسد.

لری الیسون

کشور: ایالات متحده

و اما صندلی پنجم در رده بندی ثروتمندترین افراد جهان 2021 به لری الیسون تعلق دارد. لری 77 ساله یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل کمپانی بزرگ اوراکل است که در زمینه نرم‌افزارهای پایگاه داده فعالی می‌کند.

دارایی لری حدود 126.8 میلیارد دلار برآورد شده است. بد نیست بدانید الیسون در سال 2016 حدود 200 میلیون دلار از ثروت خود را به مرکز درمان سرطان در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بخشیده و همانند گیتس، ظاهرا یکی از نیکوکارترین ثروتمندان جهان به حساب می‌آید.

ارسال نظر