زمان باز شدن سامانه خرید بلیط قطار رجا برای نوروز 1401

چیزی تا آغاز سال 1401 و تعطیلات نوروز باقی نمانده است. به همین خاطر عده کثیری از مردم منتظر باز شدن سامانه رجا و خرید بلیط قطار برای مسافرت هستند.

زمان باز شدن سامانه خرید بلیط قطار رجا برای نوروز 1401

زمان باز شدن سامانه خرید بلیط قطار رجا برای نوروز 1401

در آستانه ورود به سال جدید خورشیدی هستیم و اشتیاق مردم برای تعطیلات و مسافرت‌های نوروزی آغاز شده است.سفر با قطار اما تجربه‌ای ناب و متفاوت است که خیال ما را از بابت امنیت راه آسوده می‌کند.

روش‌های مختلفی برای خرید بلیط قطار وجود دارد که ساده‌ترین آن‌ها مراجعه به پایگاه اینترنتی www.raja.ir، اپلیکیشن های مسافرتی و سامانه تلفنی 1539 است. اما چه زمانی می‌توان نسبت به خرید بلیط نوروز 1401 اقدام کرد؟

در پاسخ به پرسش فوق باید بگوییم که عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی 24 اسفند لغایت 15 فروردین 1401، روز یکشنبه هشتم اسفند آغاز می‌شود. تاریخ پیش خرید بلیط قطار برای ماه های آینده نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

رضا عصاری، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا ، کلیه موارد بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی مأموران و مسافران، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها به طور کامل رعایت می‌شوند.

ارسال نظر