محدودیت‌های ترافیکی تهران در مراسم ۱۳ آبان اعلام شد

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ توسط رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد. 

محدودیت‌های ترافیکی تهران در مراسم ۱۳ آبان اعلام شد

سردار محمد حسین حمیدی در این‌ باره گفت: «اعمال ممنوعیت‌ها و ممنوعیت‌های روز ۱۳ آبان ماه امسال برای نظم دهی تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می‌شود.»

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان شروع می‌شود، گفت: «تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح در محل‌های اطراف این محدوده مستقر هستند و اقدامات ترافیکی خود را انجام می‌دهند. همچنین از امشب نیز نسبت به انسداد مسیرهای منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد.»

به گفته حمیدی ممنوعیت های توقف به شرح زیر است:
۱_ ضلع جنوبی خیابان کریم خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت تیر
۲_ خیابان قرنی حد فاصل کریم خان تا طالقانی در هر دو مسیر
۳_ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل طالقانی تا میدان فردوسی
۴_ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا انقلاب در هر دو مسیر
۵_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات اللهی و خیابان مفتح تا سه راه طالقانی در هر دو مسیر
۶_ ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم خان تا طالقانی
۷_خیابانهای ایرانشهر و موسوی حدفاصل سمیه تا انقلاب
۸_خیابان ایرانشهر حدفاصل کریم خان تا طالقانی
۹_خیابان میرزای شیرازی
۱۰_ خیابان ورکش

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به محدودیت های تردد نیز اشاره کرد و گفت: «محدودیت تردد و توقف در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح از ساعت ۳ بامداد پنج شنبه ۱۳ آبان اعمال خواهد شد. همچنین طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب ، طول خیابانهای موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت اعمال خواهد شد.»

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح در مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابانهای مفتح و شهید موسوی از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۲ ابان برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد مسدود است و مسیر جایگزین در مسیر شرق به غرب خیابان سمیه است.

وی افزود: «در صورت نیاز محدودیت های تردد در خیابانهای اطراف مسیرهای اطراف مراسم بسته به شرایط ترافیکی و حجم مراجعات اعمال خواهد شد. شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند که در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح توقف خودروها ممنوع است.»

رییس پلیس راهور تهران بزرگ این را هم گفت که ایستگاه مترو تقاطع مفتح _طالقانی در صبح روز پنج شنبه ۱۳ آبان غیر فعال خواهد بود.

ارسال نظر