ناپدید شدن بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران | شقایق باپیری کجاست؟

یک سایت دانمارکی مدعی شده شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا به سر می‌برد، ناپدید شده است.

ناپدید شدن بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران | شقایق باپیری کجاست؟

شقایق باپیری بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی هندبال زنان ایران، در اسپانیا مفقود شده و اطلاعاتی از او در دست نیست. باپیری ملی‌پوش ایران و اهل سنندج، پس از بازی چهارشنبه شب از اردوی تیم ملی ایران خارج شده و دیگر بازنگشته است.

رسانه‌ها می‌گویند باپیری بعد از انجام تست پی‌سی‌آر و هنگامی که با تاکسی به سمت هتل می‌رفت، ناپدید شده است. این موضوع را هم فدراسیون بین‌المللی و هم برگزارکنندگان مسابقات در اسپانیا تایید کرده و گفته‌اند این بازیکن بدون هیچ ردی ناپدید شده است.

این موضوع به پلیس اطلاع داده شده و رئیس برگزاری مسابقات جهانی می‌گوید کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

ماجرای غیبت باپیری وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم چند روز پیش ۴ ورزشکار کامرونی هم که برای شرکت در این مسابقات حاضر شده بودند، غیب شدند و دیگر خبری از آن‌ها در دسترس نیست. حالا بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی ایران هم بدون هیچ اثری ناپدید شده است.

جومه فورت، مدیر کمیته برگزاری جام جهانی هندبال در این خصوص به رسانه‌ها گفته است: «ما روز سه‌شنبه متوجه ناپدید شدن این بازیکن شدیم و تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد، اطلاع دادن به پلیس بود.»

همچنین برخی رسانه‌ها از احتمال اقدام به پناهنده شدن باپیری خبر می‌دهند.

ارسال نظر