پست اینستاگرام صادق درودگر درباره توهین به رهبری

صادق درودگر در اینستاگرام خود به حواشی مناظره روز جمعه خود با فرشید سمیعی پاسخ داد.

پست اینستاگرام صادق درودگر درباره توهین به رهبری

اتفاقاتی که ظهر روز جمعه در مناظره زنده‌ای میان صادق درودگر (رئیس بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال) و فرشید سمیعی (معاون حقوقی باشگاه استقلال) شکل گرفت، در فضای مجازی حسابی جنجال به پا کرد و خبرساز شد.

سمیعی حین بحث آتشین خود با درودگر به بخشی از صحبت‌های رهبری اشاره کرد و گفت که «دوران بزن در رو تمام شده». در این میان درودگر نیز پاسخ داد که «از ادبیات چاله میدانی و بزن در رویی استفاده نکنید».

طولی نکشید که واکنش‌ها به این موضوع شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد. عده زیادی اظهار داشتند که صحبت‌های درودگر توهین به رهبری بوده و او باید طبق ماده 514 قانون مجازات اسلامی، تنبیه شود.

بیشتر بخوانید: جنجال مناظره صادق درودگر و سمیعی در شبکه 1

ساعاتی بعد صادق درودگر در اینستاگرام خود یک پست به اشتراک گذاشت و به اتهامات توهین به رهبری واکنش نشان داد. درودگر در اینستاگرام خود نوشت:

«امروز در برنامه ورزش و مردم در خصوص موضوع سازمان لیگ و باشگاه استقلال مطالبی مطرح شد که برخی از دشمنان باشگاه استقلال و فوتبال سعی کردند از آن سوءاستفاده کنند، زهی خیال باطل.

الف: پاسخ بنده ناظر به حرف نماینده باشگاه استقلال بود و هیچ ارتباطی با موضوعات سیاسی کشور نداشته و بخش دوم بحث ایشان مدنظر بنده بود و هیچگاه ارتباطی به موضوعات سیاسی نخواهد داشت پس بی‌جهت خلط مبحث نکنید.

بنده در این سی سال مدیریت، تعهد خود را به این کشور اثبات نموده ام.

ب: اصلاوابدا، عرض بنده ناظر به فرمایشات مقام رهبری نبوده و ایشان در موضوع آمریکای جنایتکار مطلب را فرموده بودند و ربطی به فوتبال ندارد و حداقل برای رسیدن به اهدافتان از وسایل غلط بهره نبرید.

ج: باید عرض نمایم بی‌جهت با طرح مسائل بسیار غلط سعی نکنید رفتارها و حرف‌های غلط خود را به کرسی بنشانید و به دست دشمنان قسم‌خورده این کشور بهانه بدهید.»پست اینستاگرام صادق درودگر

ارسال نظر