آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1401 تا پایان امروز

بنا به اعلام سازمان سنجش، مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ تا پایان امروز ادامه دارد.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1401 تا پایان امروز

مهلت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ساعت ۲۴ امشب شنبه ۲۷ آذرماه پایان می‌یابد.

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان فقط تا ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

سازمان سنجش به متقاضیان توصیه کرده است مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای ثبت‌نام وارد کنند.

دقت داوطلبان در درج اطلاعات ثبت‌نام ضروری است.

بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی، در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.

همچنین متقاضیان علاقه‌مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱، در اولین مرحله بیست‌وهفتمین دوره آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور، بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام شرکت کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است در روزهای دوشنبه ۲۶ و سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

منبع: سازمان سنجش

ارسال نظر