دررفتن بادشکم بایدن در یک دیدار دیپلماتیک سوژه جهان شد!

جو بایدن رئیس جمهور ۷۸ ساله آمریکا در دیدار دیپلماتیک با کامیلا پارکر، دوشس کورن‌وال و همسر پرنس چارلز نتوانست باد معده خود را نگه دارد و با این شیرین‌کاری جدید بازهم سوژه رسانه های جهان شد. 

دررفتن بادشکم بایدن در یک دیدار دیپلماتیک سوژه جهان شد!

برخی رسانه‌های آمریکا و انگلیس که بیشتر به موضوع‌های جنجالی و حاشیه‌ای می‌پردازند، در تازه‌ترین روایت‌های خود از کنفرانس دگرگونی‌های اقلیمی سازمان ملل ۲۰۲۱ موسوم به کاپ۲۶ به یک ماجرای عجیب اشاره کرده‌اند.

داستان از این قرار است که در جریان دیدار کوتاه رئیس جمهوری آمریکا با همسر شاهزاده ولز صدایی بلند و طولانی از بایدن به گوش رسیده که مربوط به باد معده او بوده است.

صدای شیرین‌کاری رئیس جمهوری سالخورده ایالات متحده چنان بلند و ناگهانی بوده که حواس دوشس کورن‌وال را پرت و نطق او را چند ثانیه کور کرده است.

ماجرای در رفتن باد معده بایدن ۷۸ ساله در جریان دیدار کوتاه او با بوریس جانسن (نخست‌وزیر)، پرنس چارلز، پرنس ویلیامز و دیگر اعضای خاندان سلطنتی انگلستان در نشست کاپ۲۶ رخ داده است.

پیش‌تر انتشار تصاویر چرت ۲۲ ثانیه‌ای جو بایدن در همین نشست، بازتاب‌های گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشت و بار دیگر پای موضوع ناتوانی جسمی رئیس جمهوری آمریکا را به رسانه‌ها باز کرد و بحث‌هایی گسترده در این باره راه افتاد.

چرت زدن بایدن

همچنین بخوانید: نظر مردم آمریکا درباره حضور دونالد ترامپ در انتخابات 2024 چیست؟

منبع: همشهری

ارسال نظر