عجیب ترین اختراعات بشر | از گیره مو جوانه‌شکل تا کنسرو رتیل!

کالاهای عجیبی در قفسه فروشگاه‌های سراسر جهان به چشم می‌خورند که به تفکر متمایز و عجیب ترین اختراعات بشر امروزی اشاره می‌کنند.

عجیب ترین اختراعات بشر | از گیره مو جوانه‌شکل تا کنسرو رتیل!

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

ذهن انسان مملو از ایده‌های جالب و عجیب است و تنها افراد شجاع و باپشتکار می‌توانند تخیلات خود را به واقعیت تبدیل کنند. البته همه اختراعات بشر نیز با عقل جور درنمی‌آیند!

کالاهای معرفی‌شده در این مقاله جزء اختراعاتی هستند که پس از مشاهده آن‌ها تنها یک سؤال در ذهن شما به وجود می‌آید: چرااااااا... ؟!!!

قاشق سلفی

کلاه سلفی، کفش سلفی و حالا قاشق سلفی! این وسیله در واقع یک چوب‌دستی با طول حداکثر 76 سانتیمتر است که یک طرف آن به جایگاه گوشی و طرف دیگر به قاشق ختم می‌شود. با این قاشق می‌توانید حین غذا خوردن از خود سلفی بگیرید! قاشق سلفی باعث شده عکس‌برداری از خوراکی‌ها به مرحله جدیدی وارد شود.

کنسرو گوشت اسب تک‌شاخ

حدود 150 گرم گوشت تک‌شاخ بامزه جادویی! وقتی درب کنسرو را باز می‌کنید، با تکه گوشت‌های یک یونیکورن فلک‌زده مواجه می‌شوید که بوی مارشمالو می‌دهند. این اسباب‌بازی عجیب برای بچه‌های بالای 3 سال ساخته شده است.

تی‌شرت با طرح تاپاله خندان

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

این تی‌شرت از نمای دور برای بسیاری از افراد جذابیت دارد. اما این جذابیت با دقت در طرح اصلی از بین می‌رود. تی‌شرت با طرح تاپاله خندان بدون شک یکی از عجیب ترین اختراعات بشر امروزی است که با دیدن آن فقط می‌توان گفت «چرا؟».

هیچ‌چیز

یک هدیه برای افرادی که همه‌چیز دارند. بسته‌بندی کادوی هیچ‌چیز را باز کنید و از اینکه هیچ اتفاقی نمی‌افتد لذت ببرید. اجازه دهید هیچ‌چیز به ذهن شما وارد شده و آرامش را به روحتان ببخشد. لحظه را دریابید. به زودی متوجه می‌شوید که هیچ‌چیز واقعا بهتر از بعضی چیزهاست!

همچنین بخوانید: کمیاب‌ترین رنگ طبیعت کدام است؟

کابینت بسیار نرم

کتاب، بشقاب و لیوان در قفسه‌های نرم این کابینت جاسازی می‌شوند که از اسفنج لاستیکی ساخته شده است. جلوه شاعرانه ماده‌ای کمتر دیده‌شده همانند اسفنج لاستیکی به خوبی در این کابینت مشاهده می‌شود. ظاهرا تا زمانی که بتوانید توازن این اثاث عجیب و غریب را نگه دارید، چندان هم بدون استفاده به نظر نمی‌رسد.

معجون دافع خون‌آشام روان

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

شفای ارتعاشی از طریق آب سنگ‌های طبیعی و بو! این معجون احساسات بد را از بین می‌برد و از هاله مالک در برابر انرژی‌های منفی محافظت می‌کند. این اسانس خوشبو و انرژی‌بخش، ترکیبی از اسطوخودوس، رزماری و سرو کوهی است که انرژی مثبت را در افراد به وجود می‌آورد.

دستمال توالت شب‌تاب

این دستمال نورانی یکی از جالب‌ترین و عجیب ترین اختراعات بشر امروزی محسوب می‌شود و در سرویس‌های بهداشتی تاریک به کار می‌آید. به علاوه، بامزه و کاربردی است، چون همانند یک چراغ‌قوه ضعیف، راه را به شما نشان می‌دهد و به همین سادگی می‌توانید در مصرف برق صرفه‌جویی کنید. البته تابش این دستمال پس از استفاده از بین می‌رود.

چربی مصنوعی

این اختراع بیشتر جنبه آموزشی دارد. این ماکت بسیار واقعی یک نمایش فیزیکی از چربی اضافی بدن را به دانش آموزان و همین‌طور بیماران نشان می‌دهد و وزنی حدود 2.2 کیلوگرم دارد. این محصول از پلاستیک وینیل نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده و حس گرفتن چربی واقعی را در دست تداعی می‌کند.

بسکتبال با بینی

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

این وسیله علیرغم شکل ظاهری مسخره، حس بویایی را تقویت کرده و در عین حال، جالب و خنده‌دار است. تنها کافی است عینک را روی چشم گذاشته و تلاش کنید تا با حرکت گردن، توپ را به داخل سبد بیندازید. البته نباید بیش از حد هیجانی شد، چون هیچ‌کس از درد کشیدگی ماهیچه گردن خوشش نمی‌آید.

بالم لب با طعم بیکن

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

هیچ نوع بیکنی در این بالم لب خاص به کار نرفته، اما رایحه و طعم آن با استیک مو نمی‌زند. بالم لب با طعم بیکن را می‌توان یکی از عجیب ترین اختراعات بشر امروزی در نظر گرفت. در بخش توضیحات این محصول نوشته شده « آیا دوست ندارید پس از خوردن بیکن، طعم آن ساعت‌ها روی لب‌های شما باقی بماند؟!»

جاصابونی به شکل بینی

سلیقه افراد متفاوت است. برخی این محصول را چندش‌آور و برخی بامزه می‌دانند. اسکراب صورت، شامپو، ژل حمام یا صابون را در این دستگاه ریخته و با هر فشار آن و جاری شدن بینی، خود را تمیز کنید!

جنگ ستارگان انگشتی

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

این اسباب‌بازی بامزه می‌تواند ساعات لذت بخشی را برای شما به وجود آورد. شمشیرهای نورانی را روی انگشت شست خود جاسازی کرده و با دوستان خود کشتی شستی بگیرید!

کنسرو رتیل خشک خوراکی

یک غذای واقعی بدون چاشنی مصنوعی! این رتیل زبان‌بسته به خوبی پخته و خشک شده است و هیچ اثری از روغن در آن دیده نمی‌شود. منبع عالی از پروتئین بوده و جالب‌تر اینکه طرفداران زیادی دارد. برخی افراد کاملا آن را خوشمزه می‌دانند و برخی دیگر برای یک‌بار هم که شده حاضر به پذیرش چالش جوییدن عنکبوت هستند!

همچنین بخوانید: ثبت سفیدترین رنگ جهان در رکوردهای گینس

استیکر چشم برای کارمندان خسته

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

استیکرهای شبیه به چشم جزء اقلام پرطرفدار در دنیای امروزی به حساب می‌آیند، چون از آن‌ها می‌توان برای فریب دادن دیگران و چرت‌های پنهانی استفاده کرد. اکثر خریداران این کالا، دانش آموزان و کارمندان دفاتر هستند که با استفاده از آن می‌توانند در کمال آرامش برای مدت کوتاهی چشمان خود را روی هم بگذارند.

کلاه برای گوش

بافت کلاه برای گوش یکی دیگر از عجیب ترین اختراعات بشر امروزی به حساب می‌آید. شاید باور نکنید، اما این کلاه‌های کوچک جزء کالاهای پرفروش به حساب می‌آیند و طرفداران بسیاری دارند.

عروسک‌های انگشتی به شکل دست

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

عروسک‌های انگشتی جزء وسایل تفریحی به شمار می‌آیند و در مهمانی‌ها، ساخت کلیپ‌های بامزه در رسانه‌های اجتماعی، دعواهای ساختگی و توگوشی زدن های خنده‌دار و غیره به کار می‌آیند.

گیره مو به شکل جوانه

این کلیپس های بامزه ظاهر متمایزی به شما می‌بخشند و حس طبیعت دوستی را در دیگران بیدار می‌کنند. بد نیست بدانید این کالا در برهه‌ای از زمان به یکی از محبوب‌ترین اجناس بازار تبدیل شد، به طوری که انواع و اقسام آن‌ها در شکل گل و گیاه‌های مختلف به فروش رسید. این گیره هم یکی از جذاب‌ترین و عجیب ترین اختراعات بشر امروزی محسوب می‌شود.

قلک گرسنه

عجیب ترین اختراعات بشر امروزی

این قلک عجیب چهره یک موجود گرسنه و البته زشت را به تصویر می‌کشد. با نزدیک شدن سکه یا اسکناس، دهان قلک تکان خورده و به محض ورود، شروع به جویدن و بلعیدن آن می‌کند. علیرغم ظاهر زشت و طراحی بسیار ابتدایی، این وسیله کودک شما را به پس‌انداز پول ترغیب می‌کند.

به نظر شما کدام‌یک از موارد بالا جالب‌تر و کدام‌یک بیهوده‌ترین هستند؟ اگر از امکانات کافی برخوردار بودید، چه وسیله‌ای را اختراع می‌کردید؟

ارسال نظر