انجمن رسانه کلیک

انجمن خود را بیابید و سوالات خود را بپرسید
بهترین‌ها پاسخ خواهند داد

انجمن رسانه کلیک انجمن رسانه کلیک اینترنت مشکلات اینترنت مخابرات

  • مشکلات اینترنت مخابرات

     بتول بروز رسانی شده 12 ماه ها پیش 3 اعضا · 4 نوشته ها
  • مهیار

    کاربر
    27 اردیبهشت 1399 در 4:50 ق.ظ

    سلام دوستان من یک ماهی میشه از اینترنت مخابرات طرح غزال ? استفاده میکنم 512 با تعرفه 4 برابر سرعت (مثلا )

    اوایل سرعت خوب تا 250 کیلوبایت نهایتا میرسید ولی قطعی داشت بعد از یه هفته سرعت افت شدید و قطعی زیاد داره

    خطممون هم از طرح نامحدود ( طرح قبل از اینکه طرح غزال بگیرم ) نویز گرفته بود شدید و خر خر میکرد مخابرات میگفت ایراد داخلیه و هر نصابی میومد میگفت مشکلی نداره

    هنوزم نویز داریم البته تلفن بیسیم خیلی بیشتر هستش نویز گیر داشتم مشکلی نداشت تا زمانی که یکی از طبقات تلفنش قطع شده بود اومدن درست کردن مال ما الان نویز داره اسپیلیتر هم عوض کردم باز درست نشد

    الان هم قطعی داریم هم سرعت پایینه هم نویز داریم (خر خر ) اینم تنظیمات مودم یکی تحلیل کنه ممنون میشم

    سرعت که معلومه تنظیمش کردن رو همون 40-50 کیلوبایت ? انگار فک نکنم زنک هم بزنم کاری کنن

    راستی الان یه سره دارم وصل میشم تمامی تلفن ها رو از پریز دراوردم و مودم مستقیم بدون اسپیلیتر با یه سیم از این کابل ساده های تلفن وصل شده

  • مسعود

    مدیر کل
    27 اردیبهشت 1399 در 4:52 ق.ظ

    درود

    مشکل کاملا از سمت سیستم خط تلفن شما است دوست عزیز

    برای دریافت سیگنال مناسب، SNR Margin باید حداقل 120 الی 150 با توجه معیار (0/1dB) باشد.

    از سر خط منزل چک کردید؟ اگر مشکل از سر خط همچنان پا برجا بود باید تماس بگیرید کل سیم کشی ورودی به آپارتمان یا منزل توسط مخابرات تعویض بشه!

    • مهیار

      کاربر
      27 اردیبهشت 1399 در 4:54 ق.ظ

      سلام راستیش دو نفر اومدن نفر اول برای اینکه خط یکی از طبقات قطع بود اومد وصلش کنه تا قبل از این موضوع من مشکلی نداشتم ولی بعد از اون تاریخ نویز داریم نفر بعدی که اومد چک کرد خودمون هم چک کردیم سیم تلفن طبقات البته نفر دوم سیم اصلی که از خیابون هم میاد رو نگاهی کرد حالا نمیدونم چیزی فهمید یا نه ولی چند بار به 117 زنگ زدیم میگن ایراد داخلیه یعنی تا دم درب تلفن مشکلی نداره

      بازهم هیچ تلفنی وصل نیست فقط مودم وصل شده

      ین محدوده سرعت هم مربوط به خودمون میشه یا مخابرات اذیت میکنه ؟

      • بتول

        کاربر
        27 اردیبهشت 1399 در 4:55 ق.ظ

        کاری نداره که عیب یابیش داداش.شما اگه تلفنت نویز داره برو از اولین پریزی که به خط تلفن وصله چک کن اگر اولین پریز هم نویز داره برو دم در و اونجایی که سیمی که از جعبه خطهای کوچه اومده به خونتون رو سیمهارو از سیمکشی تلفن ساختمان جدا کن و وصل کن به تلفن ببین نویز داره یا نه اگر بازم نویز داشته باشه همون جا بزنگ به پشتیبانی بگو بیان خودشون ببینن اگر هم اونجا نویز نبود و مودم رو هم که وصل کردی سرعت نتت اوکی بود سیم ساختمانو به سیم تلفن جعبه خطها وصل کن و بیا اولین پریز رو وصل کن اگر نویز داره پریز رو از جعبش در بیار و سیمی که ادامه رفته به پریزای دیگه رو یکیشو در بیار و باز چک کن ببین نویز داره یا نه اگر نویز نداشت یعنی بعد از اون پریز سیمکشی اتصالی چیزی داره ..هی به همین ترتیب چک کن تا مشکل و مسیر سیم پریز به پریز مشکل دار رو پیدا کن.سیمای تلفن هم برق خیلی ضعیفی داره که اصلا خطر نداره.

برای پاسخ به سیستم وارد شوید.

نوشته اصلی
0 از 0 نوشته ها ژوئن ۲۰۱۸
اکنون