بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

عطرها از آن جمله مواردی هستند که اگر با دقت و شناخت درست انتخاب شوند، می‌توانند بر جذابیت و تاثیرگذاری فرد روی دیگران بیفزایند. انتخاب عطر برای هر فصل و موقعیت ویژگی‌های خاص خود را دارد، بنابراین بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان را بشناسید.

بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

ویژگی‌های بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

در انتخاب عطر برای هر فصل از سال، باید به نوع آن عطر و طیف بویایی‌اش توجه کنید. معمولا عطرهای خنک، میوه‌ای و با رایحه گل‌های بهاری برای فصل‌های ابتدایی سال یعنی بهار و تابستان مناسب‌ترند و عطرهای شیرین و سنگین که عموما بوهای ادویه‌ای را یادآوری می‌کنند، در فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر استفاده می‌شوند تا از طریق بوییدنشان حس گرما را به افراد منتقل کنند.

البته چنانچه این بودجه را ندارید که برای فصل‌های مختلف عطرهای جداگانه‌ای داشته باشید، می‌توانید از آن‌هایی استفاده کنید که در وسط این طیف قرار می‌گیرند، یعنی نه چندان خنک محسوب می‌شوند و نه چندان گرم.

به یاد داشته باشید که انتخاب درست عطر می‌تواند بر جذابیت و تاثیرگذاریتان نزد دیگران بیفزاید و برعکس چنانچه انتخاب درستی نکرده باشید، سردرد را به دیگران هدیه بدهد! بنابراین بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان را از هم‌اکنون بشناسید.

Dior Homme Intense

طبع: گرم و شیرین

گروه بویایی: چوبی مشک گل

نت اولیه: گل زنبق، اسطوخدوس

نت میانی: کهربا، وانیل

نت پایانی: گیاه مشک مالو، درخت سدر، درخت خس‌خس

بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

تا وقتی حرف از انتخاب‌های سنجیده و درست در صنعت مد در میان باشد، چه برندی بهتر از دیور؟ ویژگی اصلی دیور گره زدن اصالت با خلاقیت است و مشتری‌های این برند با انتخاب محصولاتش به خود و دیگران نشان می‌دهند که برای خودشان ارزش قائلند و سراغ انتخاب‌های سرسری و دم‌دستی نمی‌روند.

ترکیب گل‌های مختلف در این عطر، رایحه‌ای گرم و شیرین را در دیور هوم اینتنس تشکیل داده و آن را کاملا مناسب زمستان و پاییز کرده است.

Dolce & Gabbana The One for Men

طبع: گرم و تند

گروه بویایی: چوبی ادویه‌ای

نت اولیه: ریحان، گریپ‌فروت، گشنیز

نت میانی: هل، زنجبیل، شکوفه پرتقال

نت پایانی: کهربا، سدر، تنباکو

Dolce & Gabbana The One for Men

حتی نگاه کردن به تصویر این عطر هم حس گرما را به آدم منتقل می‌کند! دولچه گابانا که یکی از مطرح‌ترین برندهای مد دنیاست، در این عطر به سراغ رایحه‌های شرقی رفته است تا شمایل مردان کلاسیک با عطرهای سنگینشان را که تا مدت‌ها در مشام می‌ماند، بازآفرینی کند.

دوان فور من دولچه گابانا توسط الیویه پولژ (Olivier Polge) طراحی و در سال 2008 به بازار عرضه شده است.

Lalique Hommage a L'homme

طبع: معتدل

گروه بویایی: چوبی ادویه‌ای

نت اولیه: برگ بنفشه، ترنج، زعفران

نت میانی: فلفل، بنفشه، دانه تونکا

نت پایانی: مشک، عود، لابدانیوم

Lalique Hommage a L’homme

عطر مردانه لالیک هومیج لهوم با آن طراحی مارپیچی و خیره‌کننده‌اش در سال 2011 به بازار آمده است. داستان طراحی این عطر از این قرار است که در بیستمین سالگرد تولید عطرهای لالیک، این برند تصمیم گرفت عطری اختصاصی را روانه بازار کند. طراحی این عطر آمیزه‌ای از باستان یونان و دنیای امروزی است که غرور آن سال‌ها و مدرنیته این روزها را درهم آمیخته است.

این عطر با توجه به طبع معتدلش می‌تواند در دیگر فصل‌های سال هم مورد استفاده قرار بگیرد.

Viktor & Rolf Spicebomb

طبع: گرم

گروه بویایی: چوبی ادویه‌ای

نت اولیه: ترنج، گریپ‌فروت، لامی، فلفل صورتی

نت میانی: دارچین، فلفل قرمز شیرین، زعفران

نت پایانی: درخت خس‌خس، چرم، تنباکو

بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

ویکتور اند رولف نام این عطر را بمب ادویه گذاشته است و به نظر می‌رسد همین اسم، تمام توضیحاتی را که از آن می‌خواهید، به شما می‌رساند.

این عطر که در سال 2012 به بازار عرضه شده، دنباله عطر معروف ولی زنانه ویکتور اند رولف با نام فلاوربمب (بمب گل) است و ترکیبی مطبوع از ادویه‌های گرم و شیرین را در کنار هم نشانده است.

Creed Royal Oud

طبع: گرم

گروه بویایی: شرقی

نت اولیه: ترنج، لیموترش، فلفل صورتی

نت میانی: سدر، صمغ گالبانیوم، سنبل ختایی

نت پایانی: مشک، چوب صندل سفید، عود

بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

اولین نکته جالب توجه در خصوص Creed Royal Oud یا عود اشرافی کرید این است که این عطر در دسته عطرهای بدون جنسیت معرفی شده است؛ یعنی هم مردان و هم زنان می‌توانند از آن استفاده کنند.

کمپانی کرید گرچه از سال 1781 سابقه فعالیت دارد، با این حال محصول رویال عود کرید در سال 2011 به عنوان یازدهمین محصول کرید در دسته عطرها وارد بازار شد.

Valentino Uomo Noir

طبع: گرم

گروه بویایی: شرقی چوبی

نت اولیه: دارچین، فلفل

نت میانی: چوب صندل سفید

نت پایانی: رایحه‌های دودی

Valentino Uomo Noir

والنتینو یومو نویر ابسولو در فهرست بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان علاقه‌مندان خاص خود را دارد. این عطر در سال 2017 توسط این کمپانی ایتالیایی روانه بازار شده است و رایحه‌های شرقی را به ذهن متبادر می‌کند.

به نظر شما جای کدام عطرهای زمستانی در این فهرست خالی است؟ خودتان چه عطری را برای استفاده در این فصل سال توصیه می‌کنید؟ بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان را از نگاه خودتان به ما معرفی کنید.

ارسال نظر