تفاوت شلوار جین مام استایل با مام فیت

شلوار جین مام استایل و مام فیت اخیرا طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده‌اند. اما تفاوت این دو مدل با یکدیگر چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را با استایل خود ست کرد؟

تفاوت شلوار جین مام استایل با مام فیت

تفاوت شلوار جین مام استایل با مام فیت

شلوارهای مام استایل و مام فیت پس از گذشت تقریبا 40 سال، دوباره به دنیای مد بازگشته‌اند تا این بار نسل جدید نیز از پوشیدن آن‌ها لذت ببرد. این مدل‌ها به لطف داشتن فاق بلند، پایین‌تنه را کشیده‌تر نشان می‌دهند و در عین حال راحت و آزاد هستند. همچنین به دلیل اینکه کمری آنها بالای ناف بسته می‌شود، پهلو را خود به خود مخفی کرده و شما را از پوشیدن گن‌های تنگ و چسبان بی‌نیاز می‌کنند.

مام استایل و مام فیت علیرغم شباهت‌های بسیار، تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند که آگاهی از آن‌ها می‌تواند شما را در انتخاب استایل مناسب یاری کند. مهم‌ترین تفاوت شلوار جین مام استایل با مام فیت به جنس پارچه و میزان گشادی آن‌ها مربوط می‌شود.

شلوار مام استایل از پارچه ضخیم و غیر کشی تولید شده و قسمت ران و ساق پای آن قدری گشادتر از قسمت مچ است. حال آنکه مدل مام فیت شباهت زیادی با شلوارهای راسته دارد و از پارچه با ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. ناگفته نماند که ابعاد جیب‌های شلوار مام استایل قدری بیشتر از مام فیت است.

هر دو مدل به علت آزادی که در استایل دارند، اغلب در اندازه‌های کوتاه عرضه می‌شوند و قد آن‌ها بین 90 تا 95 است. این مسئله باعث شده تا افراد گزینه‌های متعددی برای ست کردن کفش با آنها داشته باشند. نیم بوت، کفش کتونی، کالج و پاشنه‌بلند از جمله مدل‌های پرطرفدار برای ست کردن هستند.

شلوارهای مام فیت و مام استایل را می‌توانید در چهار فصل بپوشید. کافی است در فصل تابستان آن را با پیراهن و اورشرت، فصل زمستان آن را با پالتوی بلند و فصل بهار و پاییز آن را با پلیور و شکت ست کنید تا تمام طول سال استایل خاص و جذابی داشته باشید.

ارسال نظر