چگونه با کفش پاشنه بلند راحت راه برویم؟ |‌ ۹ ترفند راه رفتن با کفش پاشنه بلند

یک روش دیگر برای آنکه بتوانید با کفش پاشنه بلند راحت راه بروید، آن است که از لایی‌های کوچک و نرم استفاده کنید. کافی است تعدادی از آن‌ها را در برخی نقاط داخل کفش قرار دهید تا درد ناشی از فشار التیام پیدا کند.

چگونه با کفش پاشنه بلند راحت راه برویم؟ |‌ ۹ ترفند راه رفتن با کفش پاشنه بلند

چگونه با کفش پاشنه بلند راحت راه برویم؟

کفش پاشنه بلند یکی از ملزومات رفتن به جشن، میهمانی، جلسه و کلا رویدادها و مجالس مهم کاری و غیر کاری است. با این حال اگر به پوشیدن آن‌ها عادت نداشته باشید، به سختی می‌توانید با آن راه بروید. در ادامه با کلیک همراه باشید تا چند ترفند کاربردی برای راحت‌تر پوشیدن کفش پاشنه بلند را با یکدیگر مرور کنیم.

ابتدا پاشنه پا را زمین بگذارید

پای خود را یک باره روی زمین نگذارید. این نکته در نگاه اول ممکن است ساده و بدیهی به نظر برسد. اما اگر ابتدا پاشنه و سپس انگشتان پا را پایین بیاورید، راه رفتن شما طبیعی‌تر جلوه می‌کند. این کار میزان درد را نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

گام‌های کوتاه بردارید و عجله نکنید

برداشتن گام‌های بلند و راه رفتن سریع می‌تواند ضمن افزایش درد پا، احتمال زمین خوردن شما را نیز افزایش دهد. پس برای راحتی بیشتر قدم‌های کوچک برداشته و آهسته راه بروید.

بیشتر با کفش‌هایتان راه بروید

تمرین و تکرار در بسیاری مواقع معجزه می‌کند. هر چه بیشتر از کفش پاشنه بلند استفاده کنید، قلق پوشیدن آن دستتان می‌آید و می‌توانید راحت‌تر قدم بردارید.

از لایی‌های کوچک استفاده کنید

یک روش دیگر برای آنکه بتوانید با کفش پاشنه بلند راحت راه بروید، آن است که از لایی‌های کوچک و نرم استفاده کنید. کافی است تعدادی از آن‌ها را در برخی نقاط داخل کفش قرار دهید تا درد ناشی از فشار التیام پیدا کند.

به وضعیت بدن توجه کنید و کمی آن را عقب ببرید

هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند، بدن عموما به سمت جلو متمایل می‌شود. اما این مسئله ضمن افزایش درد پا، باعث می‌شود تا ظاهر شما نامناسب به نظر برسد. برای جلوگیری از این مسئله بهتر است بدن را کمی به سمت عقب برده و وزن خود را روی پاشنه بیندازید.

اسپری انبساط دهنده استفاده کنید

اگر قسمت جلوی کفش بیش از اندازه باریک است، کمی اسپری انبساط دهنده به داخل آن اعمال کنید و سپس چند دقیقه با آن راه بروید. این کار را روزانه تکرار کنید تا کفش برای پاهایتان متناسب شده و به اصطلاح، جا باز کند.

پاشنه های پهن‌تر را انتخاب کنید

هر چه پاشنه کفش پهن‌تر باشد، فشار وارد شده روی سطح پا نیز کاهش یافته و راه رفتن راحت‌تر می‌شود.

از پودر ضد تعریق غافل نشوید

پودرهای ضد تعریق مثل پودر بچه باعث نرمی پوست پا شده و از به وجود آمدن تاول جلوگیری می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود پیش از پوشیدن کفش پاشنه بلند، کف پا را با پودر ضد تعریق مالش داده و یا مقداری از این پودر را درون کفش بریزید.

سایز مناسب را انتخاب کنید

این نکته باید هنگام خرید هر نوع کفشی رعایت شود. بهتر است کفش دلخواه خود را در همان فروشگاه امتحان کرده و چند دقیقه با آن راه بروید. به خاطر داشته باشید با انتخاب سایز مناسب، می‌توانید با کفش پاشنه بلند راحت‌تر راه بروید.

شما چه راهکار دیگری را برای راحت‌تر پوشیدن کفش پاشنه بلند پیشنهاد می‌کنید؟

همچنین بخوانید: شوک قیمتی در پوشاک ایرانی | انحصار، فقدان نظارت یا گرانی تولید؟

ارسال نظر