اصول ست کردن لباس مردانه

ست کردن لباس و انتخاب درست کت و شلوار یکی از اصول ظاهری مردان است. آقایان اهمیت زیادی برای مرتب و آراسته بودن لباسشان قائل هستند. ست کردن لباس مردانه نیاز به رعایت کردن نکات مهمی دارد. اما چگونه این اصول را رعایت کنیم؟

اصول ست کردن لباس مردانه

اصول ست کردن لباس مردانه

در جهان مد و فشن ترکیب و ست کردن لباس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ترکیب رنگ لباس‌ها با یکدیگر یا ظاهر ساده کت و شلوار اصولی دارند که باید مردان نسبت به این مسائل آگاه باشند. شناخت رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین اصول ست کردن لباس مردانه است.

رنگ‌های مکمل یا رنگ‌هایی که مشابه همدیگر هستند برای تیپ مردان مهم است. بنابراین، آقایان برای خرید پوشاک مورد نظر خود باید به ترکیب رنگ‌ها توجه کنند. برای ست کردن لباس مردانه آشنایی به چند نکته الزامی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

ست کردن لباس مردانه ترکیب رنگ‌ها برای ست کردن لباس

آشنایی با ترکیب رنگ‌ها

رنگ‌های مناسب برای ست کردن لباس بسیار مهم هستند. به عنوان مثال ترکیب رنگ مشکی و سفید بهترین ترکیبی است که تیپ آقایان را زیبا و شیک می‌کند. جالب است بدانید، این ترکیب رنگی همیشه بروز بوده و از مد نیفتاده است.

رنگ مشکی جزو رنگ‌های محبوب آقایان است. بنابراین، ست کردن رنگ مشکی با قرمز یا مشکی با آبی ظاهر لباس را شیک و زیبا می‌کند. کت و شلوار مشکی یا کاپشن چرم مشکی انتخاب مناسبی برای تیپ آقایان است.

شاید برخی از مردان فکر کنند رنگ قهوه‌ای از مد افتاده است. اما این تفکر کاملا اشتباه است. این رنگ به خصوص در فصل پاییز و زمستان جایگزین خوبی برای رنگ مشکی و خاکستری است. ست پیراهن سفید با ژاکت قهوه‌ای یا پلوشرت قهوه‌ای روشن ظاهر آقایان را آراسته می‌کند. همچنین، این ترکیب با شلوار جین مشکی بسیار زیبا می‌شود.

آقایان از رنگ‌های روشن مثل صورتی، نارنجی و ارغوانی غافل نشوند. این رنگ‌ها چهره افراد را شاد و سرحال می‌کند. این رنگ‌ها برای همه فصل‌ها مناسب است. ست کردن این رنگ با شلوار خاکستری روشن یا مشکی جلوه زیبایی به خود می‌گیرد.

ست کردن لباس اسپرت مردانه شلوار یکی از اصول مهم استایل مردان است

انتخاب شلوار مناسب برای کت یا پیراهن

شلوارها برای ست کردن لباس مردانه اهمیت بالایی دارند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به ظاهر کلاسیک و رسمی علاقه دارید، شلوار پارچه‌ای یا کتان می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این نوع شلوارها جلوه شیکی دارند.

آقایانی که دوست دارند تیپ اسپرت و مدرنی داشته باشند، شلوارهای جین گزینه مناسبی هستند. شلوارهای جین مشکی، آبی و خاکستری را می‌توان با هر لباسی ست کرد. یکی از مزایای این نوع شلوارها، راحتی آنها است که مردان با پوشیدن آن احساس خستگی نمی‌کنند.

ست کردن لباس مردانه پوشش‌های تزیینی ظاهر آقایان را شیک می‌کند

دقت در انتخاب پوشش‌های تزیینی

پوشش‌های تزیینی به لوازمی گفته می‌شود که باعث فرم گرفتن لباس افراد می‌شود. کراوات، پاپیون، کمربند، دکمه سر آستین، شال و کلاه جزو پوشش‌های تزیینی هستند. این پوشش‌ها به عنوان مکمل استایل مردان است که استفاده از آن تیپ آنها را شیک می‌کند.

نکته مهمی که باید رعایت شود، انتخاب درست پوشش‌های تزیینی است. بنابراین، از نحوه استفاده از پوشش‌های تزیینی آگاهی پیدا کنید. ست کردن لباس مردانه با این نوع پوشش‌ها، استایل آنها قشنگ خواهد کرد.

نظر شما درباره ست کردن لباس مردانه چیست؟ آیا تا به حال به این نکات توجه کرده بودید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر