پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو امشب (۲۶ دی)

امشب فینال مسابقات سوپرجام اسپانیا 2022 است. پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو امشب از شبکه ۳ انجام می‌شود. 

پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو امشب (۲۶ دی)

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو امشب

امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه برابر با ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا بین تیم‌های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه شهر جده عربستان سعودی برگزار می‌شود. زمان پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو ساعت 22:00 به وقت ایران از شبکه سه سیما خواهد بود.

چنانچه داخل ایران هستید اما به هر دلیلی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال‌های فرکانس شبکه 3 با مشکل روبرو شده‌اید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون،به تماشای فوتبال زنده رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو بنشینید.

همچنین اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ ، یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی فینال بسیار حساس و جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه‌ها را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

رئال مادرید-اتلتیکو بیلبائو

در حال حاضر تیم رئال مادرید با کارلو آنچلوتی سرمربی‌اش، در جدول لالیگا صدرنشین است و در سوپرجام نیز فینالیست شده‌. اگرچه رئالی‌ها قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را هدف اصلی خود قرار داده‌اند، اما قهرمانی در مسابقات سوپرجام اسپانیا نیز برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد که امشب برای آن تلاش می‌کنند.

رئال مادرید در دیدار امروزدنی کارواخال، مدافع راست خود را در اختیار نخواهد داشت. تست کووید 19 این مدافع که در دیدار نیمه نهایی مقابل بارسلونا بازی کرد، مثبت اعلام شد. همچنین مارکو آسنسیو مصدوم است و به بازی فینال نمی‌رسد.

از طرفی تیم اتلتیک بیلبائو در فصل قبل، قهرمان سوپرجام شده است و با پیروزی‌های اخیر، بدون محروم و مصدوم به این بازی می‌آید.

ترکیب احتمالی دو تیم فینالیست سوپرجام اسپانیا

  • رئال‌مادرید: کورتوا، واسکس، آلابا، میلیتائو، مندی، مودریچ، کروس، کاسمیرو، رودریگو، وینیسیوس و بنزما
  • اتلتیک بیلبائو: سیمون، مارکوس، آلوارس، مارتینس، بالنسیاگا، نیکو ویلیامز، گارسیا، ونسدور، مونیاین، سانست و اینیاکی ویلیامز

پیش‌بینی شما برای بازی رئال مادرید و اتلتیکو بیلبائو امشب چیست؟ به نظر شما کدام تیم سوپرجام این فصل اسپانیا را بالای سر می‌برد؟

ارسال نظر