پخش زنده بازی استقلال و پیکان در جام حذفی امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن)

پخش زنده بازی استقلال و پیکان در جام حذفی (سه شنبه ۱۹ بهمن) از شبکه سه سیما انجام خواهد شد.

پخش زنده بازی استقلال و پیکان در جام حذفی امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی استقلال و پیکان

دیدار معوقه از سری رقابت‌های جام حذفی ایران امروز پیگیری خواهد شد. پخش زنده بازی استقلال و پیکان ۱۹ بهمن ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس انجام خواهد شد. این مسابقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

اگر قادر به تماشای مسابقه استقلال و پیکان از طریق شبکه سه نیستید، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تلوبیون این مسابقه را تماشا کنید. همچنین، شبکه جام جم این مسابقه مهم را برای ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز پخش می‌کند.

دو تیم استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. تیم استقلال شرایط خوبی در لیگ برتر دارد و صدرنشین جدول این لیگ است. آبی‌پوشان قصد دارند روند خوب خود را در جام حذفی نیز ادامه دهند.

تاکنون تیم‌های پرسپولیس، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، نساجی مازندران، مس کرمان، خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده‌اند. پس از انجام بازی استقلال و پیکان، قرعه‌کشی دور بعدی مسابقات جام حذفی کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما درباره پخش زنده بازی استقلال و پیکان چیست؟ کدام تیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر