پخش زنده بازی اینترمیلان و یوونتوس امشب (۲۲ دی)

پخش زنده بازی اینترمیلان و یوونتوس امشب (۲۲ دی ۱۴۰۰ برابر با ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲) از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده بازی اینترمیلان و یوونتوس امشب (۲۲ دی)

ساعت پخش زنده بازی اینترمیلان و یوونتوس امشب

اینترمیلان قهرمان سری آ ایتالیا، امشب در فینال سوپرجام ایتالیا به مصاف یوونتوس قهرمان کوپا ایتالیا می‌رود. زمان پخش زنده بازی اینترمیلان و یوونتوس ساعت 23:30 به وقت ایران است که از شبکه ورزش انجام می‌شود.

اگر به هر دلیلی به پخش زنده شبکه ورزش دسترسی ندارید، با نصب اپلیکیشن «تلوبیون» که به صدا و سیما وابسته است، می‌توانید پخش مستقیم فوتبال زنده اینترمیلان و یوونتوس را تماشا کنید.

همچنین در صورتی که خارج از کشور هستید و به هر دلیلی نمی‌توانید بازی زنده اینتر و یوونتوس را از طریق شبکه ورزش تماشا کنید، می‌توانید با تنظیم کردن فرکانس شبکه ورزش تاجیسکتان در رسیور ماهواره خود و وارد کردن کد بیس آن، این بازی سرنوشت‌ساز سری آ ایتالیا را به طور رایگان تماشا کنید.

اینترمیلان-یوونتوس

در حال حاضر در جدول رده بندی سری آ ایتالیا 2021 -2022 تیم اینتر میلان با ۴۹ امتیاز از ۲۰ بازی اخیر صدرنشین است و یوونتوس نیز که از ۲۱ بازی ۳۸ امتیاز به دست آورده در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

یوونتوس در آخرین بازی خود که مقابل رم بود با نتیجه 4-3 پیروز شد، اما تا اینجای کار با مشکل مواجه شده و 11 امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین که یک بازی هم کمتر از یوونتوس انجام داده است، دارد.

به نظر شما در بازی امشب، اینتر پیروز میدان خواهد بود یا یوونتوس؟ پیش‌بینی شما چیست؟

ارسال نظر