پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا امروز (یکشنبه ۱ اسفند)

پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا در قالب رقابت‌های لالیگا امروز انجام خواهد شد. این مسابقه حساس از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا امروز (یکشنبه ۱ اسفند)

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا

امروز رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا اسپانیا ادامه پیدا می‌کند. در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته،‌ دو تیم بارسلونا و والنسیا روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. بلوگرانا برای بهبود وضعیت خود در لیگ و سایر رقابت‌ها بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده است.

پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا روز ۱ اسفند ساعت ۱۸:۴۵ انجام می‌شود. این مسابقه مهم از شبکه ورزش پخش خواهد شد. همچنین، کاربران گوشی و تبلت می‌توانند با نصب اپلیکیشن تلوبیون این رقابت را به صورت آنلاین تماشا کنند. مسابقه بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا برگزار خواهد شد.

ژاوی هرناندز سرمربی تیم بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم خود را تقویت کرده است. این تیم پیر امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترئوره را به خدمت گرفته است. آبی و اناری‌ها هم‌اکنون با ۳۹ امتیاز در رتبه ششم جدول لالیگا قرار گرفته است.

تیم والنسیا شرایط خوبی در لالیگا ندارد. خفاش‌ها پنج مسابقه است که نتوانسته‌اند به پیروزی برسند. این تیم در تلاش است که با برد بارسلونا به روند شکست‌های خود پایان بدهد. والنسیا با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارد.

نظر شما درباره پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا چیست؟ کدام تیم برنده این مسابقه حساس خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر