پخش زنده بازی رئال مادرید و ختافه امروز (۱۲ دی)

پخش زنده بازی رئال مادرید و ختافه بعد‌از‌ظهر امروز یکشنبه (2 ژانویه 2022 - ۱۲ دی ۱۴۰۰) از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی رئال مادرید و ختافه امروز (۱۲ دی)

زمان پخش زنده بازی رئال مادرید و ختافه امروز

در هفته نوزدهم مسابقات لالیگا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ ، امروز تیم‌های ختافه و رئال مادرید به مصاف هم می‌روند. زمان مسابقه و پخش زنده بازی رئال مادرید و ختافه ساعت ۱۶:۳۰ است که از شبکه سوم سیما انجام می‌شود.

اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه‌ها را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

همچنین در صورتی در داخل ایران هستید اما به هر دلیلی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون،به تماشای فوتبال زنده رئال مادرید و ختافه بنشینید.

رئال-مادرید-ختافه

در حال حاضر رئال مادرید با 46 امتیاز در جایگاه اول جدول رده بندی لالیگا قرار دارد و تیم ختافه تنها با 15 امتیاز در جایگاه 16 جدول نشسته است. اما چند تن از بازیکنان رئال مادرید درگیر کرونای مثبت هستند. «وینیسیوس جونیور» و «لوکا یوویچ» نمی‌توانند در این بازی حاضر باشند.

از طرفی ختافه به‌شدت نیازمند پیروزی در این بازی است و کیکه سانچز فلورس سرمربی ختافه تمام تلاشش را خواهد کرد تا سقوط نکند.

پیش بینی شما از نتیجه این بازی جذاب بین تیم های ختافه و رئال مادرید چیست؟

ارسال نظر