پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین)

پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول در قالب لیگ برتر انگلیس انجام می‌شود. این مسابقه حساس امروز از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین)

ساعت پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول

امروز هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین و مهم‌ترین مسابقات این هفته، دو تیم صدرنشین منچستر سیتی و لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه نقش تعیین‌کننده‌ای برای قهرمانی لیگ جزیره دارد که جذابیت رقابت سیتیزن‌ها و بندرنشینان را دوچندان کرده است.

پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول روز ۲۱ فروردین ساعت ۲۰ انجام خواهد شد. این مسابقه دیدنی از شبکه ورزش پخش می‌شود. کاربران موبایل و تبلت می‌توانند با نصب اپلیکیشن تلوبیون، این مسابقه را به صورت آنلاین تماشا کنند.

پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول مسابقه حساس منچستر سیتی و لیورپول

گفتنی است تقابل منچستر سیتی و لیورپول در استادیوم اتحاد شهر منچستر برگزار خواهد شد. تقابل پپ گواردیولا و یورگن کلوپ همیشه هیجان‌انگیز بوده است؛ به خصوص در این مقطع از بازی‌های لیگ که هر دو تیم شانس بالایی برای قهرمانی این فصل از لیگ برتر جزیره را دارند.

نظر شما درباره پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول چیست؟ کدام تیم برنده این مسابقه حساس خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر