پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور امروز (۱۳ دی)

پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور بعد‌از‌ظهر امروز دوشنبه ۱۳ دی از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور امروز (۱۳ دی)

زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور امروز

در دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز سیزدهم دی ماه تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی مقابل هم بازی می‌کنند. زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه سه خواهد بود.

چنانچه به هر علتی به شبکه ۳ برای دیدن این بازی دسترسی ندارید یا شرایط جوی باعث ایجاد اختلال در دریافت فرکانس شبکه 3 توسط گیرنده شما شده است، می‌توانید در سراسر جهان از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از ایران به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده پرسپولیس و تراکتور را تماشا کنید.

پرسپولیس-تراکتور-۱۳دی

در حال حاضر پرسپولیس با 25 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و اما تراکتورسازی تنها با 11 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی است. «زوونیمیر سولدو» سرمربی کروات تیم تراکتور گفته است که پرسپولیس مدعی قهرمانی است و ما هم در چند هفته اخیر نتایج خوبی نداشتیم اما تلاش می‌کنیم وضعیت تیم بهتر شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم گفته تیمش با انگیزه بالا برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

در بازی امروز «امید عالیشاه» به علت مصدومیت غایب خواهد بود و مهدی ترابی نقش جایگزین او را ایفا می‌کند. پیش‌بینی شما از نتیجه بازی امروز پرسپولیس - تراکتور چیست؟

ارسال نظر