پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر امروز (یکشنبه ۲۴ بهمن)

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در لیگ برتر (یکشنبه ۲۴ بهمن) امروز از شبکه سه انجام خواهد شد.

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر امروز (یکشنبه ۲۴ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران

امروز رقابت‌های هفته هفدهم لیگ خلیج فارس با بازی پرسپولیس و نساجی مازندران ادامه پیدا خواهد کرد. سرخ‌پوشان برای حفظ فاصله خود با استقلال باید در قائمشهر از سد تیم نساجی عبور کند. پرسپولیس با در خدمت گرفتن رامین رضاییان و احمد گوهری تیم خود را نسبت نیم‌فصل اول تقویت کرده است.

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران روز ۲۴ بهمن ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما انجام خواهد شد. این مسابقه در ورزشگاه شهید وطنی مازندران برگزار خواهد شد. تیم نساجی مازندران از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و برای بهبود شرایط خود در جدول، با تمام نیروی خود به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

لازم به ذکر است، پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران به صورت آنلاین در اپلیکیشن تلوبیون نیز انجام می‌شود. بنابراین، کاربران گوشی‌های موبایل و تبلت با نصب این برنامه می‌توانند به تماشای مسابقه سرخ‌پوشان و ببرهای مازندران بنشینند.

تیم پرسپولیس با ۳۵ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. از طرفی نساجی مازندران در رده نهم این جدول حضور دارد که می‌تواند با کسب سه امتیاز یک پله صعود کند.

نظر شما درباره مسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران چیست؟ کدام تیم برنده این رقابت خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر