پخش زنده دربی میلان و اینتر امشب (۱۶ بهمن)

پخش زنده دربی میلان و اینتر امشب (شنبه ۱۶ بهمن) از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده دربی میلان و اینتر امشب (۱۶ بهمن)

ساعت پخش زنده دربی میلان و اینتر

در هفته ۲۴ مسابقات سری آ ایتالیا، امشب یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل انجام می‌شود و در ورزشگاه سن سیرو تیم اینترمیلان میزبان آث میلان در تقابل بین تیم‌های اول و سوم سری آ خواهد بود. زمان پخش زنده دربی میلان و اینتر ساعت ۲۰.۳۰ از شبکه ورزش است.

اگر قادر به دریافت سیگنال‌های شبکه ورزش نیستند، می‌توانید با نصب اپلیکیشن «تلوبیون» پخش مستقیم دربی میلان را به طور رایگان تماشا کنید.

همچنین هموطنان خارج از کشور ممکن است در زمان پخش زنده بازی، با علامت قفل مواجه شوند که می‌توانند با تنظیم رسیور خود بر روی ماهواره یاه‌ست و دریافت شبکه ورزش تاجیکستان، مسابقه فوتبال زنده آث میلان و اینترمیلان را بدون مشکلی ببینید. البته برای باز کردن این شبکه نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

دربی آث میلان و اینترمیلان

در حال حاضر اینتر با 53 امتیاز در 22 بازی، در جایگاه اول جدول رده بندی است، در حالی که میلان با 49 امتیاز در 23 بازی (+22 GD) سوم است و با ناپولی رده دومی برابر است.

دیدار قبلی دو تیم آث میلان و اینترمیلان در ماه نوامبر گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید. در آن بازی هاکان چالهان اوغلو، گل اول را مقابل تیم سابقش زد.

بازی امشب برای «استفانو پیولی» سرمربی میلان، اهمیت زیادی دارد، زیرا اگر آنها کوتاه بیایند و دربی را ببازند، عملا با هر امیدی برای بردن اسکودتو خداحافظی می‌کنند، به‌خصوص با یک بازی اضافی که در مقایسه با تیم اینتر با مربیگری «سیمونه اینزاگی» انجام می‌شود. یک پیروزی، مسابقه قهرمانی را برای پیولی در ماه‌های پایانی کاملا تغییر خواهد داد.

پیش‌بینی شما از بازی امشب دربی میلان چیست؟

ارسال نظر