پخش زنده سوپرجام ایران پرسپولیس و فولاد امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن)

پخش زنده سوپرجام ایران پرسپولیس و فولاد خوزستان (دوشنبه ۱۸ بهمن) از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

پخش زنده سوپرجام ایران پرسپولیس و فولاد امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن)

ساعت پخش زنده سوپرجام ایران

پس از گذشت یک نیم‌فصل از لیگ برتر ایران، بالاخره مسابقه سوپرجام فصل گذشته برگزار خواهد شد. سوپرجام فوتبال ایران در واقع تقابل بین قهرمانان فصل لیگ برتر و جام حذفی است. با برنده شدن هر تیم، قهرمان قهرمانان فصل مشخص می‌شود.

تیم پرسپولیس تهران به عنوان قهرمان لیگ برتر خلیج فارس و تیم فولاد خوزستان به عنوان قهرمان جام حذفی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. پخش زنده سوپرجام ایران امروز ۱۸ بهمن ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه سه سیما خواهد بود.

مسابقه حساس پرسپولیس و فوتبال در شهر سیرجان برگزار خواهد شد. اگر قادر به تماشای سوپرجام ایران از طریق تلویزیون نیستید، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تلوبیون این مسابقه فوتبال را تماشا کنید. دوئل یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام همیشه جذاب و دیدنی بوده است. پس تماشای این رقابت را از دست ندهید.

تیم پرسپولیس هم‌اکنون با ۳۵ امتیاز در رده دوم لیگ برتر ایران قرار دارد. شاگردان گل‌محمدی در تلاش هستند برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ خلیج فارس شوند. از طرفی تیم فولاد خوزستان با ۲۱ امتیاز در رتبه دهم لیگ قرار گرفته که شرایط مطلوبی ندارد.

با وجود شرایط متفاوت این دو تیم، اما همیشه تقابل این دو تیم جذاب و دیدنی بوده است. به طوری که شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در طول مسابقه بودیم. فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات اقدام به تقویت تیم خود کرده است. این تیم قصد دارد از بازیکنان جدید خود در مسابقه سوپرجام ایران استفاده کند.

عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی و میلاد سرلک از غایبان تیم پرسپولیس خواهند بود. این سه بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند. با این تفاسیر، باید منتظر بمانیم تا ببینیم گل‌محمدی از چه ترکیبی در برابر تیم فولاد خوزستان استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره بازی پرسپولیس و فولاد چیست؟ کدام تیم قهرمان سوپرجام ایران خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر