پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا مصر و سنگال امشب (یکشنبه ۱۷ بهمن)

پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا مصر و سنگال (یکشنبه ۱۷ بهمن) از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا مصر و سنگال امشب (یکشنبه ۱۷ بهمن)

ساعت پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا

امشب جام ملت‌های آفریقا به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید. دو تیم ملی مصر و سنگال در فینال AFCON 2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یکی از نکات مهم این مسابقه، تقابل سادیو مانه و محمد صلاح دو ستاره تیم لیورپول در مقابل یکدیگر است. همچنین، شب گذشته تیم ملی کامرون موفق شد در دیدار رده‌بندی رتبه سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

فینال جام ملت های آفریقا امشب ۱۷ بهمن ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد. مسابقه حساس مصر و سنگال در استادیوم اولِمبه در شهر یائونده کشور کامرون برگزار خواهد شد. اگر نمی‌توانید شبکه ورزش را از تلویزیون دریافت کنید، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تلوبیون پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا را تماشا کنید.

پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا پخش زنده فینال جام ملت های آفریقا

تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کیروش در حالی به مصاف سنگال خواهد رفت که سه بازی آخر آنها به وقت‌های اضافه کشیده شده است. همچنین، به دلیل اخراج کیروش در بازی نیمه‌نهایی، سرمربی مصری‌ها غایب بزرگ فینال جام ملت‌های آفریقا خواهد بود.

تیم ملی کامرون مسیر آسان‌تری نسبت به مصر را تا فینال طی کرده است. به طوری که آنها در طول ۹۰ دقیقه از سد حریفان خود گذشتند. بنابراین، تیم کامرون از نظر قوای بدنی شرایط مطلوبی نسبت به تیم مصر خواهد داشت.

تیم ملی سنگال در تلاش است که اولین قهرمانی خود را در جام ملت‌های آفریقا کسب کند. جالب است بدانید، در صورتی که تیم ملی مصر موفق به فتح جام ملت‌های آفریقا شود، برای هشتمین بار قهرمان معتبرترین جام قاره سیاه خواهد شد. در حال حاضر مصر پرافتخارترین تیم این جام محسوب می‌شود.

نظر شما درباره فینال جام ملت های آفریقا چیست؟ پیش‌بینی شما از بازی مصر و سنگال چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر