پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰  از شبکه 3 سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان امشب

زمان پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان (۱۶ آذر)

در هفته ششم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب شانزدهم آذرماه، تیم‌های رئال مادرید و اینترمیلان به مصاف هم خواهند رفت. ساعت بازی رئال مادرید و اینترمیلان ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در صورتی که در خارج از مرزهای ایران حضور دارید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی حساس را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

همچنین اگر داخل ایران هستید اما به هر علتی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال‌های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجهید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون ، فوتبال زنده رئال مادرید و اینترمیلان را امشب تماشا کنید.

بازی زنده رئال مادرید و اینترمیلان

در حال حاضر رئال مادرید با ۲ امتیاز بالاتر از اینترمیلان، در صدر جدول قرار دارد. اگر رئال در این بازی روبروی اینتر پیروز شود یا به تساوی برسد در رتبه اول جدول خواهد ماند. اما اگر رئال مادرید امشب شکست از اینترمیلان را تجربه کند، به رده دوم سقوط خواهد کرد و ناچار به تقابل با صدرنشین گروه دیگر به واسطه قرعه پیچیده‌تر یک‌هشتم در ماه فوریه خواهد بود.

نکته منفی که برای رئال مادرید در بازی امشب وجود دارد، این است که کریم بنزما به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت. پای این گلزن فوق ستاره در بازی قبلی با رئال سوسیداد آسیب دیده است.

ارسال نظر