پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد امروز (۲ بهمن)

بعدازظهر امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد امروز (۲ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران 1400 - 1401 (اولین بازی از نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم)، امروز دوم بهمن، تیم‌ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد ساعت 18:00 است که از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

در صورتی که برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید یا شرایط جوی، گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس شبکه ۳ کرده، شما می‌توانید در هر کجای جهان که هستید، از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی حساس و جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده پرسپولیس و فولادخوزستان را تماشا کنید.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تیم پرسپولیس 32 امتیازی با ۳ امتیاز کمتر از استقلال، در رتبه دوم ایستاده است و تیم فولاد خوزستان با 21 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. در دیدار رفت این دو تیم، پرسپولیس توانست با نتیجه سه بر یک فولاد را شکست دهد.

  • تیم داوری: حسن اکرمی، محمد جواد مداح، محمدرضا ابوالفضلی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، مهدی ترابی، وحید امیری

پیش‌بینی شما از بازی امروز پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان چیست و دوست دارید کدام نیم برنده میدان باشد؟

ارسال نظر