پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو امروز (یکشنبه ۸ اسفند)

پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در قالب مسابقات لالیگا انجام خواهد شد. این بازی حساس امروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو امروز (یکشنبه ۸ اسفند)

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو

امروز آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لالیگای اسپانیا برگزار خواهد شد. در این مسابقه حساس دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان ژاوی هرناندز برای حفظ روند رو به رشد خود انرژی بالایی برای کسب پیروزی در این مسابقه دارند. این تیم هم‌اکنون در رده پنجم جدول لالیگا حضور دارد.

پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو روز ۸ اسفند ساعت ۲۳:۳۰ انجام می‌شود. این مسابقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. کسانی که به تلویزیون دسترسی ندارند می‌توانند با نصب اپلیکیشن تلوبیون آخرین رقابت هفته ۲۶ لالیگا را به صورت آنلاین تماشا کنند.

مسابقه هیجان‌انگیز بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد. تیم ایالت باسک به عنوان یک تیم یکدست و سرسخت در فوتبال شناخته می‌شود. اتلتیک بیلبائو هم‌اکنون با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول لالیگا قرار دارد.

نظر شما درباره پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو چیست؟ کدام تیم برنده این دیدار حساس خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر