پخش زنده بازی بارسلونا و الچه امروز (۲۷ آذر)

پخش زنده بازی بارسلونا و الچه امشب (شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 18 دسامبر 2021) از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده بازی بارسلونا و الچه امروز (۲۷ آذر)

زمان پخش زنده بازی بارسلونا و الچه امشب ۲۷ آذرماه

امشب یکی از مهم‌ترین تقابل‌های لیگ لالیگا اسپانیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا انجام می‌شود و دو تیم بارسلونا و الچه به مصاف هم می‌روند. ساعت بازی بارسلونا و الچه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران خواهد بود که به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

اگر به علت حضور در خارج از مرزهای ایران به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، شما می‌توانید با تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان در ماهواره یاه ست، این بازی جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه را باز کنید، به کد بیس نیاز دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهد شد.

همچنین در صورتی که داخل ایران هستید اما به هر علتی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال‌های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجه هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون ، فوتبال زنده بارسلونا و الچه را امشب به صورت اینترنتی تماشا کنید.

فتبال زنده بارسلونا - الچه

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ اسپانیا، تیم بارسلونا با ۲۴ امتیاز رتبه هشتم را دارد و در ۱۶ بازی اخیر تعداد ۶ برد، ۶ مساوی و ۴ باخت را تجربه کرده است. همچنین تیم الچه ۱۵ امتیازی در رتبه ۱۶ جدول ایستاده و طی ۱۷ بازی اخیر ۳ برد، ۶ مساوی و ۸ باخت داشته است. الچه همچنان در رده های پایینی جدول لالیگا قرار گرفته است. با این حال بارسلونا نیز با افت اخیر و مصدومیت‌های بازیکنانش وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

شما نتیجه این بازی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ تحلیل و ارزیابی خود را برای ما بنویسید.

ارسال نظر