پخش زنده بازی پرسپولیس و ویستا توربین امروز (۲۹ آذر)

امروز بعدازظهر دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ پخش زنده بازی پرسپولیس و ویستا توربین تهران از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی پرسپولیس و ویستا توربین امروز (۲۹ آذر)

زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و ویستا توربین امروز

در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، امروز تیم پرسپولیس و ویستا توربین در ورزشگاه آزادی مقابل هم بازی می‌کنند. زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و ویستا توربین ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ۳ خواهد بود.

چنانچه به هر دلیلی برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید و یا شرایط جوی گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس شبکه ۳ کرده است، می‌توانید در سراسر جهان از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر به نمایش می‌گذارد، این بازی را ببینید.

همچنین در صورتی که در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کردن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) بازی پرسپولیس و ویستا توربین را تماشا کنید.

پرسپولیس-ویستاتوربین

تیم داوری این بازی را روح الله شریفی، محمد راهی، حمیدرضا افشون و مجتبی افرا تشکیل داده‌اند. در حال حاضر پرسپولیس با ۱۹ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران را دارد و تیم ویستاتوربین در لیگ آزادگان (لیگ رده دوم فوتبال کشور ایران) است و جایگاه یازدهم لیگ آزادگان را دارد.

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می‌خواهد در بازی امروز مقابل ویستا از بازیکنانی استفاده کند که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور داشته‌اند و در عوض برخی بازیکنان اصلی تیم استراحت کنند.

شما نتیجه این بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید و سرنوشت پرسپولیس را که در پنج دوره اخیر، قهرمان فوتبال ایران بوده، این بار چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ارسال نظر