ارزشگذاری برند
نوشته شده توسط شایان صفاری | محقق و استراتژیست برند
مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

ارزیابی ارزش ویژه برند

در دو دهه اخیر، یکی از موضوعات بحث‌برانگیز حیطه برند‌سازی، ارزش ویژه برند بوده است. موضوعی که از آن تئوری‌ها و مدل‌های معتبری از اساتید برندسازی و بازاریابی در کتاب‌های منبع و مقاله‌های دانشگاهی منتشرشده است و اکنون شرکت‌های بزرگی درزمینه ارزش‌گذاری برند و تحقیقات بازار لیستی از برندهای برتر را بر اساس ارزش دلاری […]

ارزشگذاری برند
ارزیابی ارزش ویژه برند

در دو دهه اخیر، یکی از موضوعات بحث‌برانگیز حیطه برند‌سازی، ارزش ویژه برند بوده است. موضوعی که از آن تئوری‌ها و مدل‌های معتبری...

سال نو در انحصار مصرف
سال نو در انحصار مصرف

سعی داشتم تا نوشته‌ام را با شعری در باب سال نو و تب و تاب بازار مصرفی مردم شروع کنم اما چیزی که بتواند حق مطلب را بیان کند نیافتم....

مدیریت زمان
دقت به قد و قیمت وقت

وقت تمام شد! جمله‌ای آشنا و پر استرس. بر اساس قوانین حاکم بر منظومه شمسی، مفهوم وقت برای ما تعریف شده است: «سال دیگه همین ماه، همین...

زندگی در جایی که نمی‌توان چیزی خرید چگونه است؟

جامعه ما چنان بر محور خریدکردن ساخته شده است که خیلی از وقت‌ها، اگر قصد نداشته باشید چیزی بخرید، اصلا نمی‌توانید از خانه خارج...