آخرین مدل گلکسی بوک اس فصل جدیدی را در دنیای لپ‌تاپ‌ها آغاز کرد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ جدیدترین مدل لپ‌تاپ گلکسی بوک اس خود را عرضه کرده است که محصولی فوق سبک و مجهز به تراشه‌های کوالکوم یا اینتل به انتخاب مشتری است.

آخرین مدل گلکسی بوک اس فصل جدیدی را در دنیای لپ‌تاپ‌ها آغاز کرد

شرکت سامسونگ در تولید این لپ تاپ برای اولین بار از پردازنده‌های لیک فیلد شرکت اینتل استفاده کرده است. طراحی این پردازنده به گونه‌ای است که هم بر روی رایانه‌های رومیزی و هم بر روی لپ‌تاپ‌ها عملکرد خوبی دارد.

بسیاری از شرکت‌ها تولیدکننده لپ‌تاپ از سال‌ها برای تولید تراشه‌های سازگار با لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی سازگار باشند تلاش زیادی کرده‌اند؛ زیرا تسهیل دسترسی به شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه و امکان فعالیت مداوم بدون وقوع نقص فنی از جمله مزایای این تراشه ها است. البته این تراشه معایبی نیز دارد؛ برای مثال اجرای برخی برنامه‌ها و بازی‌های سنگین با استفاده از این تراشه دشوار است.

به هر حال شرکت سامسونگ با ساخت لپ‌تاپ گلکسی بوک اس به این هدف قدیمی رسیده است.

از جمله دیگر امکانات این لپ‌تاپ می‌توان به ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، نمایشگر ۱۳.۲ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، سازگاری با استاندارد وای فای ۶ و عمر باتری ۱۷ ساعته اشاره کرد. این لپ‌تاپ تنها ۶.۲ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن نیز ۹۵۰ گرم است. قیمت مدل پایه این لپ تاپ ۹۴۹ دلار است.

ارسال نظر