آشنایی با پهپاد شگفت انگیز اسپارک

کمپانی DJI در زمینه تولید پهباد های مخصوص فیلم برداری فعالیت دارد، این کمپانی به تازگی از جدیدترین پهباد خود رونمایی کرده است که این تولید انقلابی در تولید پهباد ها ایجاد کرده است.

آشنایی با پهپاد شگفت انگیز اسپارک

به گزارش کلیک ، کمپانی DJI سال ها است که در زمینه تولید پهباد های فیلم برداری فعالیت دارد. این بار کمپانی DJI با پهبادی بسیار کوچک و کاربردی با عنوان Spark به بازار برگشته است، این کمپانی در سال های اخیر فعالیت های بسیار مثبتی در زمینه تولید پهباد های فیلم برداری انجام داده است که از جمله آن ها می توان به کنترل پهباد ها با استفاده از حرکت های دست نام برد.

پهباد Spark دارای حالت پرواز اتوماتیک است و هم چنین سنسور های فوق هوشمندی نیز برای عدم برخورد با موانع است. به پرواز در آوردن این پهباد بسیار آسان است. این پهباد دارای حالت های TapFly و ActiveTrack است که با استفاده از این حالت ها پهباد به راحتی به صورت هوشمند پرواز می کند. سنسور های این پهباد از نوع سنسور های سه بعدی است که به راحتی می تواند عناصر را از هر چهار جهت تشخیص دهد. یکی از لوازم جانبی که همراه با این پهباد به فروش می رسد گجتی است که با استفاده از آن می توان با حرکات دست حرکت پهباد را کنترل کرد.

یکی از حالت هایی که در این پهباد وجود دارد حالت Gesture Mode است که با استفاده از این حالت پهباد به آسمان فرستاده می شود و حرکت دایره ای شکلی را طی می کند و سپس به مبدأ باز می گردد. کاربر با استفاده از گوشی هوشمند خود نیز می تواند این پهباد را کنترل کند.

دوربین Spark و وزن کم بدنه

این پهباد دارای وزن بسیار کمی است و وزن آن چیزی برابر با ۳۰۰ گرم است و همین وزن کم پهباد باعث می شود که فیلم‌برداران و عکاسان بدون هیچ نگرانی در هر محوطه‌ای از آن استفاده کنند و نگران مسائل امنیتی نباشند. ظاهر این پهباد بیشتر شبیه به یک اسباب بازی است و هیچ جلب توجهی در ظاهر آن وجود ندارد. این پهباد دارای دوربینی با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰P است.

رنگ‌بندی متفاوت

پهباد قبلی کمپانی DJI،DJI Mavic بود که سر و صدای زیادی نیز به پا کرد، دارای قیمتی بسیار بالا بود ولی Spark با بودجه کاربران هماهنگی دارد و قیمت بالایی ندارد. این پهباد در رنگ بندی متفاوتی عرضه شده است که از جمله رنگ های آن می توان به سفید، آبی آسمانی، سبز چمنی، زرد و قرمز اشاره کرد. یکی از قابلیت های بسیار خوب ریموت کنترل این پهباد، قابلیت تنظیم سرعت این پهباد بر روی سه سرعت متفاوت است. این پهباد، با پهباد DJI Goggles مقایسه شده است و توانسته امتیاز بسیار خوبی به دست بیاورد. این دوربین دارای حالت Quickshot mode است که با استفاده از این حالت پهباد با فرمت های ۱۰ ثانیه‌ای فیلم برداری می کند و به راحتی می توان آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

دقت، سرعت

این پهباد دارای دقت بسیار بالایی است و سنسور های سه بعدی این پهباد امکان هرگونه برخورد را کم خواهد کرد. در قسمت زیرین این پهباد نیز سنسور هایی قرار دارد که باز هم احتمال برخورد آن با موانع را کم می کند. این پهباد دارای GPS و مسیر یاب است که به پیدا کردن بهتر مسیر کمک شایانی می کند. همین سنسور ها و قابلیت ها در پیدا کردن مسیر دقیق پهباد به آن کمک می کند. این پهباد از فاصله ۲ کیلومتری قابل هدایت کردن است و خارج از این محدوده نمی توان آن را کنترل کرد.

این پهباد در حالت پیش فروش قرار گرفته است. این پهباد در پکیجی همراه با باتری،USB و باتری اضافی با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر