آغاز جنگ هوشمندانه تپ‌سی علیه اسنپ!

رسانه کلیک – در جدیدترین بیلبوردهای تپ‌سی پیغام نامحسوسی چشم‌نوازی می‌کند. پیغامی که بی ربط با توییت دو ماه پیش منشی‌پور نیست. شعارهای تبلیغاتی جدید در قالب: «فرمون شاید همون فرمون باشه؛ اما تپسی به فرمان شماست»

آغاز جنگ هوشمندانه تپ‌سی علیه اسنپ!

مرداد ماه بود که اسنپ با ارسال تقاضای همکاری به مدیران تپ‌سی، سوژه رسانه ها شده بود. دسته گلی که تپ‌سی برای اسنپ فرستاده بود به همراه توییت مدیر عامل این شرکت حسابی خبرساز شد ( اسنپ قافیه را به تپسی باخت ).

میلاد منشی‌پور در خلال یک توییت پیغامی برای اسنپ فرستاده بود؛ پیامی که رنگ و بوی خاصی داشت و نشان می‌داد تپ‌ سی شمشیرش را بر علیه اسنپ از رو بسته است.

منشی‌پور در این توییت نوشته بود: «اسنپ طی چند روز برای تمام مدیران تپ‌سی پیشنهاد همکاری فرستاده. پاسخ تیم را در زیر می‌بینید.

جدای از بی‌اثری اقدام اسنپ، به نظرم چنین کاری به قصد تخریب است و نه رقابت. اسنپ در گذشته نیز چنین اقداماتی در قبال رقبا، رانندگان و مسافرین انجام داده؛ این اقدامات از این پس بی پاسخ نمی‌ماند.»

اما ماجرایی که این روزها حسابی چشم نواز است، کمپین جدید تبلبغاتی تپ‌سی است که عملا در آن به جنگ با اسنپ رفته است.

در جدیدترین بیلبوردهای تپسی پیغام نامحسوسی چشم‌نوازی می‌کند. پیغامی که بی ربط با توییت دو ماه پیش منشی‌پور نیست. شعارهای تبلیغاتی جدید تپ‌سی در قالب: «فرمون شاید همون فرمون باشه؛ اما تپسی به فرمان شماست»، «راه شاید همون راه باشه اما تپ‌سی همراه شماست!»، « خدمت شاید همون خدمت باشه اما تپ‌سی در خدمت شماست»و ... و شعار «انتخاب با شماست» در گوشه‌ای از این بیلیوردها نشان می‌دهد این سرویس به طور کاملا محسوس به جنگ با رقیب خود رفته است و مهر تاییدی بر صحبتهای دو ماه پیش مدیر عاملش زده است. نکته قابل توجه که بسیاری از مخاطبان را به توجه وا داشته، پس زمینه سبز جمله‌های قسمت اول تمام شعارهای تبلیغاتی تپ‌سی است. بسیاری معتقدند تپ‌سی با انتخاب این رنگ عملا اسنپ را نشانه رفته است و به میدان مبارزه دعوت کرده است.

با مرور صفحات اجتماعی این نکته نمود بیشتری پیدا می‌کند. کاربری با به اشتراک گذاشتن یکی از این بیلبوردهای سطح شهر تپ‌سی نوشته: «میگمم ‎#تپسی اعلان جنگ کرده یا چی؟؟؟»

کاربر دیگری با ضمیمه کردن یکی از همان عکس‌ها نوشته: «‏واقعا هوشمندانه ست»

یک کاربر دیگر توییتی با این مضمون را به اشتراک گذاشته است: «شاید من ناتوانم از درک متن تبلیغاتی ‎#تپسی، اما در خدمت شماست یعنی چی؟ مگه ماهیت ‎#تپسی، ‎خدمت رسانی نیست! الان رنگ سبز اون پشت چی می گه؟ منظورت ‎#اسنپ هستش؟ اون خدمت نمیده! الان تو خوبی؟ اون بده؟»

مرور صفحات اجتماعی توییت‌های زیادی در این رابطه را نشان می‌دهد. نشانه‌هایی که ثابت می کند مخاطبان امروز هوشمند هستند و به راحتی می‌توانند شرایط را آنالیز کرده و انتخابی درست انجام دهند.

ارسال نظر