آغاز سرویس تعمیر در منزل گوشی های آیفون اپل

برنامه تعمیر سلف سرویس اپل، که به مشتریان امکان سفارش ابزار، قطعات و دفترچه راهنمای تعمیرات رسمی را می دهد، به طور رسمی در ایالات متحده آغاز شده است.

آغاز سرویس تعمیر در منزل گوشی های آیفون اپل

از سال 2021 که اپل در حال کار بر روی یک برنامه موسوم به Self Service Repair بود، تاکنون فقط می‌دانستیم که اجرای این برنامه برای اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده است. و به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته در ماه جاری وعده خود را عملیاتی و اجرایی کند.

طبق گفته اپل، Self Service Repair صدها قطعه و ابزار رسمی را برای افرادی که قادر به تعمیر و نگهداری الکترونیکی در خانه هستند، برای تعمیر آیفون 12s یا 13s خود فراهم می کند. البته ارائه این سرویس برای مک بوک های سیلیکونی اپل به انتهای سال موکول شده است.

برای استفاده از این خدمات، اولین قدم این است که دفترچه راهنمای تعمیر دستگاهی را که می خواهید تعمیر کنید بررسی کنید. سپس، هنگامی که متوجه شدید به چه چیزی نیاز دارید، می توانید قطعات و ابزارهای لازم را مستقیماً از اپل سفارش دهید. و اگر نمی خواهید ابزارها را به طور کامل بخرید، کیت های اجاره ابزار با قیمت 49 دلار در دسترس هستند. پس از اتمام تعمیر، می‌توانید قطعات قدیمی را نیز برای بازیافت بفرستید و مبلغی را دریافت کنید.

اپل می‌گوید، قطعات ارائه‌شده در برنامه Self Service Repair «همان‌هایی هستند - با همان قیمت - که در شبکه تعمیرکاران مجاز تعمیرات اپل موجود بود. همچنین اطمینان داده که ابزارهای موجود، همان ابزارهایی هستند که توسط شرکای رسمی شبکه تعمیرات اپل استفاده می شوند.

تعمیر سلف سرویس در حال حاضر برای مشتریان ایالات متحده در دسترس است و در اواخر امسال برای کشورهای دیگر (اما نامشخص) افتتاح خواهد شد و از بخش هایی از اروپا شروع می شود. با این حال، اپل توصیه می کند که فقط در صورتی که تجربه قبلی در تعمیر دستگاه های الکترونیکی دارید، تعمیرات را در خانه انجام دهید.

ارسال نظر