آمار کاربران کلاب هاوس در سیستم عامل اندروید میلیونی شد!

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده، آمار کاربران کلاب هاوس در اندروید، به بیش از یک میلیون نفر رسیده و جالب اینجاست که برنامه مورد بحث به تازگی پا به دنیای اندروید گذاشته است. 

آمار کاربران کلاب هاوس در سیستم عامل اندروید میلیونی شد!

تقریبا دو هفته می‌شود که پلتفرم کلاب هاوس برای کاربران اندرویدی ایالات متحده منتشر شده است. با این حال، آمار کاربران کلاب هاوس در سیستم‌عامل اندروید و طی این مدت کوتاه، از مرز یک میلیون نفر عبور کرده و به دلیل پایین آمدن آمار دانلود در پلتفرم iOS، ارقام جدید، سازندگان این برنامه را نسبت به آینده امیدوار کرده است.

این پلتفرم که ابتدا در آوریل سال گذشته برای گوشی‌های هوشمند شرکت اپل منتشر شد، با رشدی قابل توجه همراه بود که همین مسئله، باعث بر زبان افتادن نام کلاب هاوس بین کاربران نقاط مختلف جهان شد. البته رشد این برنامه در ابتدا به واسطه غول‌های فناوری و با حضور افراد برجسته‌ای مانند بیل گیتس و ایلان ماسک انجام شد. سپس محبوبیت کلاب هاوس در اوایل سال جاری هنگام آمارگیری دانلود‌ها در سیستم عامل iOS و با اضافه شدن ۱۰ میلیون کاربر جدید به برنامه، سرعت پیشرفت پلتفرم مذکور را چند برابر کرد.

البته دلیل کاهش تعداد دانلودهای این اپلیکیشن می‌تواند رفع برخی محدودیت‌های کرونایی به جهت کار طبق روال قبل از شیوع ویروس و پیدایش اتاق‌های گفتگویی همانند کلاب هاوس باشد که در سایر پلتفرم‌های مشهور در حال اضافه شدن هستند.

به تازگی کلاب هاوس خبر میلیونی شدن کاربران اندرویدی خود را در توییتر منتشر کرد. همچنین در توییت خود به این موضوع اشاره کرد که "برابری ویژگی" بین کاربران اندروید و آی‌او‌اس باید طی دو هفته حاصل شود. بر همین اساس اعلام شد که ویژگی "پرداخت‌ها" ظرف مدت چند هفته آینده برای کاربران اندرویدی ایالات متحده ارائه می‌شود و اواخر تابستان برای تمام کاربران قابل استفاده خواهد بود.

آیا تا به حال از کلاب هاوس استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این برنامه می‌تواند جایگاه خود را در میان دیگر پلتفرم‌های مشهور حفظ کند؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر