آموزش ساخت حساب در کیف پول اگزودس برای گوشی و کامپیوتر

رسانه کلیک - کیف پول اگزودس (Exodus) یک کیف پول نرم‌افزاری یا هات والت (Hot Wallet) است که برای کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها طراحی شده و نسخه تلفن همراه آن نیز ارائه شده است. یکی از نکات مهم در مورد این کیف پول، قابلیت ادغام بسیار ساده آن با کیف پول‌های سخت‌افزاری شرکت Trezor است.

آموزش ساخت حساب در کیف پول اگزودس برای گوشی و کامپیوتر

برای ساخت حساب در کیف پول اگزودس ابتدا با مراجعه به لینک زیر آن را برای تلفن یا رایانه خود دریافت کنید. لازم به ذکر است که با توجه به تحریم بودن ایران، برای دانلود و استفاده از این نرم‌افزار به اتصال VPN نیاز است.

لینک صفحه رسمی دریافت کیف پول اگزودس

در ابتدا به مراحل ساخت و ایمن سازی کیف پول در تلفن‌های همراه خواهیم پرداخت.

پس از نصب و اجرای برنامه با صفحه زیر مواجه خواهید شد. روی گزینه Get Started ضربه بزنید.

سپس چندین صفحه آموزش در مورد نرم‌افزار نمایش داده خواهد شد. هر صفحه را مشاهده کرده و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

پس از مشاهده صفحات آموزشی مجددا Get Started را انتخاب کنید.

در این مرحله حساب کیف پول اگزودس شما ساخته شده است. حالا نوبت ایمن سازی کیف پول است.

در صفحه اصلی برنامه در قسمت پایین سه بخش مشاهده خواهید کرد. بخش سمت چپ میزان دارایی‌های حاضر در کیف پول شما را نمایش می‌دهد و در آن می‌توانید رمز ارزهای مختلف را دریافت و ارسال کنید. بخش وسط برای تبدیل رمز ارزها به یکدیگر است. تمامی تنظیمات و اطلاعات دیگر نرم‌افزار نیز در سمت راست قرار دارند.

برای تنظیمات امنیت کیف پول خود وارد بخش سمت راست نرم‌افزار شوید و گزینه Security را انتخاب کنید.

در ابتدا مهم‌ترین کار یادداشت‌برداری از عبارت 12 واژه‌ای پشتیبان است. کیف پول اگزودس غیرامانی است و هیچ داده‌ای از کاربران را در سرورهایش ذخیره نمی‌کند. در صورت از دست دادن کیف پول، تنها راه بازیابی آن وارد کردن این 12 واژه به ترتیب صحیح آن‌هاست. برای مشاهده عبارت 12 کلمه‌ای پشتیبان خود، روی گزینه Backup ضربه بزنید.

پس‌ازاینکه آماده بودید تا عبارت را یادداشت کنید و مطمئن بودید فرد دیگری نمی‌تواند آن را از صفحه شما ببیند، روی View Secret Phrase ضربه بزنید.

با نگه داشتن انگشت خود روی Press and Hold to Reveal می‌توانید 12 واژه را به ترتیب مشاهده کنید. این 12 واژه را حتما به صورت فیزیکی یادداشت کرده و در انتها روی فلش بالای صفحه ضربه بزنید.

پس از یادداشت عبارت پشتیبان در قسمت‌های Secure with Passcode و Secure with Fingerprint می‌توانید کیف پول خود را با رمز عبور و اثر انگشت ایمن‌سازی کنید.

مراحل ساخت حساب و ایمن‌سازی در رایانه نیز تقریبا به همین شکل بوده و کافی است پس از دانلود و نصب کیف پول اگزودس تصاویر زیر را دنبال کنید.

کیف پول اگزودس در رایانه

ارسال نظر