آموزش ساخت حساب در کیف پول تراست

رسانه کلیک - کیف پول تراست (Trust Wallet)، یک کیف پول نرم‌افزاری متن‌باز است که برای تلفن‌های همراه طراحی شده است. این کیف پول برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده و یک از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری در میان کاربران تلفن هوشمند محسوب می‌شود.

آموزش ساخت حساب در کیف پول تراست

برای ساخت کیف پول تراست ابتدا از لینک‌های زیر نرم‌افزار را بر روی تلفن همراه خود دریافت و نصب کنید.

دانلود کیف پول تراست لینک AppStore برای سیستم‌عامل iOS

لینک فروشگاه پلی استور برای سیستم‌عامل اندروید

لینک دریافت فایل نصبی APK برای سیستم‌عامل اندروید

در صورت تغییر لینک‌ها همچنین میتوانید با مراجعه به سایت trustwallet.com نیز لینک‌ها را دریافت کنید.

پس‌ازآنکه برنامه را در تلفن همراه خود نصب کردید، نرم‌افزار را اجرا و گزینه Create a new Wallet را انتخاب کنید. سپس تیک گزینه مربوطه را انتخاب کرده و روی Continue ضربه بزنید.

ساخت حساب کیف پول تراست در این مرحله عبارت 12 کلمه‌ای بازنشانی خود را دریافت خواهید کرد. با توجه به این‌که کیف پول تراست غیرامانی است و کلیدهای خصوصی شما را در هیچ سروری ذخیره نمی‌کند، این عبارت بسیار حائز اهمیت است و در صورت عدم دسترسی به کیف پول، تنها راه بازیابی دارایی‌تان است. پیشنهاد می‌کنیم این عبارت را حتما در چند جای مختلف، ترجیحا به‌صورت فیزیکی یادداشت کرده و یا حتی آن را به خاطر بسپارید.

پس‌ازآنکه عبارت 12 کلمه‌ای بازنشانی خود را یادداشت کردید، گزینه Continue را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید این 12 کلمه را به ترتیب درست مرتب کنید. هنگامی‌که این مرحله را نیز پشت سر گذاشتید، مجددا گزینه Continue را انتخاب نمایید.عبارت بازنشانی کیف پول تراست

پس از انجام این مراحل کیف پول تراست شما ساخته شده و آماده استفاده است. برای دسترسی به آدرس کیف پول هر یک از رمز ارزهای خود، در صفحه اصلی نرم‌افزار کیف پول تراست روی Receive ضربه بزنید و رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.نمایی از صفحات اصلی کیف پول تراست

در صفحه بعدی آدرس کیف پول این رمز ارز شما به‌صورت یک بارکد QR و یک کد 26 الی 35 رقمی برایتان نمایش داده خواهد شد. توجه داشته باشید که آدرس کیف پول هریک از رمز ارزها با یکدیگر متفاوت هستند و فقط رمز ارز انتخاب‌شده را به آدرسی که نمایش داده می‌شود، ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش بازیابی کیف پول تراست والت

ارسال نظر