آپدیت جدید ساعت هوشمند فیت بیت ۴ شما را از خواب بیدار می کند

رسانه کلیک - دستبند هوشمند فیت بیت ۴ در آپدیت جدید خود می‌تواند بر اساس کامل شدن استراحت بدنتان، شما را به صورت خودکار بیدار کند تا بتوانید الگوی خواب خود را بهبود دهید.

آپدیت جدید ساعت هوشمند فیت بیت ۴ شما را از خواب بیدار می کند

آپدیت دستبند هوشمند فیت بیت ۴ دو ویژگی اصلی را به این دستبند اضافه کرده است که باعث بهبود عادت های خواب شما می‌شود و شما را به ورزش کردن تشویق می‌کند.

این دستبند هوشمند در آپدیت جدید خود، هر زمان که استراحت بدن شما کامل شده باشد، از خواب بیدارتان می‌کند و کاری به ساعت تنظیم شده از طرف شما ندارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا روز خود را از زمان مناسبی که بدنتان آماده است آغاز کنید.

این دستبند هوشمند مجهز به GPS پویا است و زمانی که نزدیک تلفن همراه شما باشد، موقعیت مکانی گوشی را برای خود در نظر می‌گیرد تا عمر باتری‌اش بیشتر شود. به همین دلیل لازم نیست نگران تمام شدن باتری این دستگاه باشید و برای مثال زمانی که در حال دوچرخه سواری هستید و گوشی هوشمندتان همراهتان است، این دستبند ساعت‌های زیادی کار می‌کند و باتری‌اش تمام نمی‌شود.

فیت بیت ۴ در آپدیت جدید خود می‌تواند با یک بار شارژ شدن، بیش از ۵ ساعت از موقعیت مکانی خود استفاده کند و این باعث می‌شود که بتوانید بیشتر از قبل ورزش کنید و نگران باتری دستبند خود نباشید. این آپدیت جدید اکنون برای افرادی که این دستبند هوشمند را دارند در دسترس است.

ارسال نظر