آپلود بهتر تصاویر در توییتر؛ قابلیتی درحال تست بر روی این پلتفرم

رسانه کلیک - یکی از ویژگی هایی که کاربران از پلتفرم توییتر انتظار دارند، آپلود بهتر تصاویر در توییتر است. حال توسعه دهندگان این پلتفرم درحال آزمایش این امکان هستند.

آپلود بهتر تصاویر در توییتر؛ قابلیتی درحال تست بر روی این پلتفرم

اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان از برنامه توییتر هستید، حتماً می دانید که در هنگام ارسال عکس، الگوریتم کراپ کردن عجیب و غریبی وجود دارد.

به این صورت که تصویر آپلود شده در فید این اپلیکیشن بطور کامل نمایش داده نمی‌شود و الگوریتم آن انتخاب می کند که کدام قسمت از قاب نشان داده شود.

فقط وقتی روی آن کلیک می کنید می توانید کل عکس را مشاهده کنید. اما اکنون به نظر می رسد که این پلتفرم با خلاص شدن از شر ویژگی برش، آپلود بهتر تصاویر در توییتر را آزمایش می کند. این برنامه اجتماعی همچنین در حال آزمایش بارگذاری عکس ها با وضوح 4K است.

آزمایش‌های ابتدایی

به تازگی توییتی در این برنامه منتشر شده مبنی بر اینکه آنها در حال آزمایش روی دستگاه های اندرویدی و آی او اس هستند که از طریق آن وقتی در حال پست کردن یک تصویر واحد هستید، می توانید ببینید که تصویر مورد نظر چگونه در تایم لاین ظاهر می شود.

البته این قضیه تا زمانی است که سیستم درحال مشاهده آن عکس از نسبت ابعاد استاندارد استفاده کند، می تواند عکس را همانطور که قرار است نشان داده شود، نشان دهد.

اما کسانی که نسبت ابعادی بلند و عریضی دارند، همچنان همچنان بصورت کراپ شده تصاویر را خواهند دید. بنابر این بهتر است تصویر مورد نظر کاربر با ابعادی باشد که لازم نیست توسط سیستم برش داده شود.

این شرکت قبلاً هم در مورد این ایراد داخلی توسط بسیاری از کاربران مورد نقد قرار گرفته شده است. زیرا الگوریتم ها گاهی اوقات قسمتهای عجیب و غریب عکس را برای نمایش انتخاب می کند.

در واقع تا زمانی که بینندگان اقدام به باز کردن یک پست نکرده اند، فقط چیزی که سیستم بطور خودکار از روی عکس کراپ کرده است را می‌بینند که این مسئله تا به حال منجر به ایجاد سو تفاهم یا مسائل خنده دار شده است. همچنین به این الگوریتم، اعتراضاتی از جمله تبعیض نژادی وارد شده است.

البته توسعه دهندگان این شبکه بزرگ اجتماعی هنوز زمان دقیقی برای افزودن این دو ویژگی کاربردی به برنامه مشخص نکردند. ا

ما ما امیدواریم که به زودی این اتفاق رخ دهد تا افرادی مثل عکاسان و یا هنرمندان بتوانند عکس های خود را به روش بهتری در این پلتفرم به نمایش بگذارند.

ارسال نظر