آیا اینترنت شما وصل شده است؟

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین گزارش ها، اینترنت به صورت محدود در برخی مناطق وصل شده است. آیا اینترنت شما وصل شده و به اینترنت بین الملل دسترسی دارید؟

آیا اینترنت شما وصل شده است؟

کاربران در برخی مناطق به صورت محدود به اینترنت بین الملل دسترسی دارند ( اینترنت وصل شد + لیست استان ها ). در حال حاضر گزارشی مبنی بر اتصال دوباره اینترنت همراه (تمام اپراتورهای همراه) در اختیار ما قرار نگرفته است؛ با این حال در استان هایی مانند هرمزگان اینترنت ADSL برقرار شده و کاربران به شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و همچنین پیام رسان واتساپ دسترسی دارند.

در روزهای اخیر بسیاری از مسئولین به برقراری اینترنت در آینده نزدیک اشاره کرده بودند که برای مثال می توان به آقای واعظی اشاره کرد ( محمود واعظی: اینترنت در آینده نزدیک وصل می شود ). اگر چه برخی کاربران نگران عدم اتصال اینترنت بین الملل بودند، اما این نگرانی بیهوده بوده است.

حال با توجه به گزارش های منتشر شده مبنی بر اتصال اینترنت بین الملل، سوال ما این است: آیا اینترنت شما وصل شده است؟ آیا به اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و واتساپ دسترسی دارید؟

پاسخ این سوالات را در بخش کامنت با ما و سایر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید تا ببینیم اینترنت تا چه حدی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ارسال نظر