آیفون ۱۳ با باتری بزرگتر معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - بر اساس اسناد منتشر شده، آیفون ۱۳ با باتری بزرگتر نسبت به سری قبلی آیفون معرفی خواهد شد. باتری بزرگ به نگهداری شارژ بیشتر گوشی کمک خواهد کرد.

آیفون ۱۳ با باتری بزرگتر معرفی خواهد شد

سری آیفون ۱ ۳ زودتر از ماه سپتامبر ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد. با این حال، یکسری گمانه‌زنی درباره جدیدترین آیفون شرکت اپل وجود دارد. تاکنون می‌دانیم که آیفون ۱۳ گواهینامه‌های مربوط به این سری را دریافت کرده است. یکی از این گواهینامه‌ها نشان می‌دهد آیفون ۱۳ با باتری بزرگتر نسبت به نسل پیشین خود معرفی خواهد شد.

پایگاه ثبت گواهی‌ها نشان می‌دهد که اپل موفق به کسب گواهی‌ کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) شده است. گواهی مربوط به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ نیز مربوط به گواهینامه 3C چین است. اطلاعاتی که جزئیات جدیدی از سری بعدی آیفون را در دسترس قرار می‌دهد.

طبق گمانه‌زنی‌ها، آیفون ۱۳ پرو مکس با باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت به بازار عرضه خواهد شد. این مقدار تقریبا ۷۰۰ میلی آمپر ساعت از آیفون پرو مکس بیشتر است. علاوه بر این، آیفون ۱۳ از یک باتری ۳۰۹۵ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. در حالی که آیفون ۱۳ مینی دارای باتری ۲۴۰۶ میلی آمپر ساعت خواهد داشت. بنابراین، ما با آیفون ۱۳ با باتری بزرگتر روبرو خواهیم شد.

طبق گزارشات منتشر شده، کارهای تصحیح آیفون بعدی به چهار قسمت طراحی، اطلاح، نهایی‌سازی و تولید انبوه تقسیم می‌شود. تمام مراحل در طول ۹ ماه انجام می‌شود که برخی از کارهای این قسمت‌ها قبلا انجام شده است.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی نسبت به آیفون ۱۳ صورت گرفته بود. احتمالا آیفون ۱۳ مینی ارزان‌ترین گوشی این خانواده خواهد بود. این گوشی با قیمت ۷۰۰ دلار به همراه ۴ گیگابایت رم و با ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. مدل پرو این سری ۶ گیگابایت رم و ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترایباتی خواهد داشت.

بزرگترین تفاوت آیفون ۱۲ با آیفون ۱۳ در صفحه نمایش و ظرفیت باتری این دو گوشی است. انتظار می‌رود شرکت اپل تغییراتی در طراحی پنل نمایشی آیفون ۱۳ انجام دهد. همچنین، دوربین آیفون ۱۳ با حفظ نقاط قوت نسل پیشین خود، بهبودهایی در عملکرد لنزها داشته باشد.

نظر شما نسبت به آیفون ۱۳ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر