آیفون 12 گارانتی تعویض نمایشگر نخواهد داشت

رسانه کلیک - گارانتی محدود گوشی‌های آیفون 12 شامل تعمیر و تعویض نمایشگر نمی‌شود. شرکت اپل هزینه تعمیر نمایشگر آیفون 12 و آیفون 12 پرو در آمریکا را به صورت رسمی اعلام کرده است. 

آیفون 12 گارانتی تعویض نمایشگر نخواهد داشت

چند روز گذشته شرکت اپل بالاخره از گوشی های سری آیفون 12 رونمایی کرد و وارد بازار گوشی‌های 5G شد؛ زیرا هر چهار مدلی که معرفی شد، مجهز به نسل پنجم اینترنت بودند. این گوشی‌ها با یک سال گارانتی محدود به بازار عرضه شده‌اند که خسارت‌های تصادفی را پوشش نمی‌دهد. همه ما می‌دانیم که بیشتری قسمت گوشی که در معرض آسیب قرار دارد، نمایشگر گوشی است.

اکنون این شرکت به صورت رسمی هزینه تعویض نمایشگر سری جدید ایفون های 12 را اعلام کرده است. اپل تایید کرده است که تعمیر صفحه نمایش آیفون 12 در ایالات متحده 279 دلار هزینه خواهد داشت که برای آیفون 12 پرو نیز همین هزینه قابل اجرا است. در چین، این شرکت مبلغ 2149 یوان که حدود 321 دلار است، شارژ می گیرد. تاکنون، این شرکت هزینه تعمیر یا تعویض صفحه نمایش برای مدل های iPhone 12 Mini و iPhone 12 Pro Max را فاش نکرده است.

البته یک برنامه محافظتی به نام AppleCare+ وجود دارد که در واقع یک نوع بیمه برای گوشی های آیفون است و کاربران با خریداری آن به صورت ماهیانه مبلغی را پرداخت می‌کنند و در صورت بروز آسیب، هزینه تعمیر گوشی آن‌ها پرداخت می‌شود. هزینه تعمیر یا تعویض نمایشگر در این بیمه لحاظ می‌شود. هزینه این خدمات در آمریکا ماهانه 29 دلار است.

ارسال نظر